Mobilā versija
-0.5°C
Guna, Judīte
Sestdiena, 10. decembris, 2016
5. februāris, 2014
Drukāt

Brokastu putra ar linsēklām. Pazemina holesterīnu! (3)

Foto - Shutterstock.comFoto - Shutterstock.com

Linsēklu pastiprināta lietošana uzturā četras līdz sešas nedēļas ievērojami samazina kaitīgā holesterīna līmeni asinīs, secinājuši uztura speciālisti.

Linsēklas arī uzlabo apetīti un atjauno dabīgo gremošanas procesu tiem, kuriem ar to bijušas kādas problēmas. Turklāt izrādās, ka ēdieni ar linsēklu piedevu var būt arī ļoti garšīgi!

Lai pagatavotu linsēklu biezputru, nepieciešama glāze vāroša, attīrīta ūdens vai svaiga piena un divas ēdamkarotes kafijas dzirnaviņās samaltu linsēklu.

Ūdeni vai pienu ar putotāju samaisa vienmērīgā masā, liek traukā ar vāku un atstāj siltā vietā piecas minūtes uzbriest (labi šim nolūkam der sasildīta cepeškrāsns).

Pēc tam biezputrai pievieno šķidru medu, pūdercukuru vai sāli pēc garšas.
Tautas medicīna tāpat jau kopš senatnes iesaka pievienot saberztas linsēklas arī jebkurai citai putrai kā piedevu.

Pievienot komentāru

Komentāri (3)

  1. Ūdeni vai pienu ar putotāju samaisa vienmērīgā masā, liek traukā ar vāku un atstāj siltā vietā piecas minūtes uzbriest
    O, ou – diezgan oriģināli!

  2. Saturs galīgi nelietojams, nekā nesapratu.

  3. bilde bezsakarā 😀

Draugiem Facebook Twitter Google+