Foto: LETA

Centrāltirgum būs sava suvenīru līnija 1

Pašvaldības uzņēmums “Rīgas centrāltirgus” (RCT) patlaban izstrādā muzeja un informācijas centra koncepciju, kuras ietvaros sāks attīstīt un tirgot centrāltirgus suvenīru līniju, aģentūrai BNS pastāstīja RCT Mārketinga un komunikāciju daļas projektu vadītājs Ivars Jakovels.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 27
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 164
Lasīt citas ziņas

Projekta ietvaros RCT Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā ir izsludinājis konkursu, kurā par pieciem tūkstošiem eiro plānots nodrošināt suvenīru izgatavošanu RCT vajadzībām. Iepirkumu konkursā uzvarēja kompānija “TRYUMF”, kas šo pakalpojumu RCT nodrošinās.

Jakovels aģentūrai BNS pastāstīja, ka suvenīri ir paredzēti centrāltirgus zīmola attīstībai, kā arī lai veicinātu pozitīvu sadarbību ar partneriem un sekmētu klientu piesaisti, piemēram, tirgotājiem, tūrisma kompānijām, dažādām ārvalstu producentu apvienībām, kas veido reklāmas materiālus ārvalstu tūristiem, esošajiem un potenciālajiem sadarbības partneriem.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Rīgas centrāltirgus” ir dibināts 1930.gadā, bet kā Rīgas pašvaldības akciju sabiedrība darbojas kopš 1995.gada. “Rīgas centrāltirgū” ietilpst Centrāltirgus, Āgenskalna un Vidzemes tirgus. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.