Foto: LETA

Centrāltirgum būs sava suvenīru līnija 1

Pašvaldības uzņēmums “Rīgas centrāltirgus” (RCT) patlaban izstrādā muzeja un informācijas centra koncepciju, kuras ietvaros sāks attīstīt un tirgot centrāltirgus suvenīru līniju, aģentūrai BNS pastāstīja RCT Mārketinga un komunikāciju daļas projektu vadītājs Ivars Jakovels.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 63
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi
Lasīt citas ziņas

Projekta ietvaros RCT Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā ir izsludinājis konkursu, kurā par pieciem tūkstošiem eiro plānots nodrošināt suvenīru izgatavošanu RCT vajadzībām. Iepirkumu konkursā uzvarēja kompānija “TRYUMF”, kas šo pakalpojumu RCT nodrošinās.

Jakovels aģentūrai BNS pastāstīja, ka suvenīri ir paredzēti centrāltirgus zīmola attīstībai, kā arī lai veicinātu pozitīvu sadarbību ar partneriem un sekmētu klientu piesaisti, piemēram, tirgotājiem, tūrisma kompānijām, dažādām ārvalstu producentu apvienībām, kas veido reklāmas materiālus ārvalstu tūristiem, esošajiem un potenciālajiem sadarbības partneriem.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Rīgas centrāltirgus” ir dibināts 1930.gadā, bet kā Rīgas pašvaldības akciju sabiedrība darbojas kopš 1995.gada. “Rīgas centrāltirgū” ietilpst Centrāltirgus, Āgenskalna un Vidzemes tirgus. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.