Mobilā versija
Brīdinājums +11.8°C
Ilvija, Marlēna, Ziedone
Trešdiena, 24. maijs, 2017
23. aprīlis, 2013
Drukāt

Ceturtās paaudzes “RAV4”

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Pirms 19 gadiem tā dēvēto krosoveru jeb kompakto apvidus automobiļu uzvaras gājienu sāka pirmās paaudzes “Toyota RAV4” (apzīmējums RAV – Recreational Active Vehicle), bet šis ir jau ceturtās paaudzes modelis.


 

Mūsdienās krosoveri ir visstraujāk augošais tirgus segments Eiropā, bet pie mums dažādu izmēru apvidniekiem jau tradicionāli ir lielākā jauno automobiļu tirgus daļa. “RAV4” Latvijā vienmēr bijis pieprasīts modelis, turklāt ar samērā mazu vērtības kritumu pēc vairāku gadu ekspluatācijas. Jaunā modeļa parādīšanās vietējo “Toyota” dīleru salonos jau izraisījusi zināmu rosību.

Ja salīdzinām jauno “RAV4” ar priekšgājēju, būtiskākās izmaiņas redzamas dizainā. Pateicoties “Toyota” jaunajam šķautņainajam dizaina stilam, krosovers tagad izskatās nedaudz agresīvāk. Arī salona noformējumā dominē taisnas līnijas, bet labākajās aprīkojuma versijās parādījušies visnotaļ kvalitatīvi apdares materiāli. Kopumā automobilis izskatās nopietnāks un solīdāks. Salons joprojām ir tikpat ērts un plašs, viegli transformējams.

Tehnisku uzlabojumu gan nav īpaši daudz, tie galvenokārt saistīti ar mūsdienīga komforta un drošības aprīkojuma ieviešanu. Tāpat kā agrāk “RAV4” pieejams ar divlitru benzīna motoru (151 ZS) vai 2,2 litru turbodīzeli (150 ZS) priekšpiedziņas vai pilnpiedziņas izpildījumā.

Bāzes versija par 16 430 latiem ir ar priekšpiedziņu, divlitru benzīnnieku un mehānisko pārnesumkārbu. Divlitru benzīna motors tiek piedāvāts arī komplektā ar automātisko pārnesumkārbu, kas šajā gadījumā ir bezpakāpju variators. Savukārt dīzelis tiek komplektēts ar tradicionālas konstrukcijas sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu vai sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.

 

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+