Mobilā versija
Brīdinājums +10.6°C
Rolands, Rolanda, Ronalds, Erlends
Trešdiena, 18. oktobris, 2017
8. februāris, 2017
Drukāt

Cīrule: VID atbildes nodokļu maksātājiem ir pārāk sarežģītas (1)

Foto: LETAFoto: LETA

VID vadītāja Ilze Cīrule

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) sniegtās atbildes uz nodokļu maksātāju jautājumiem bieži vien ir pārāk sarežģītas, šorīt intervijā Latvijas Televīzijas raidījumam “Rīta panorāma” atzina VID ģenerāldirektore Ilze Cīrule.

Viņa norādīja, ka no uzņēmējiem bieži dzirdamas sūdzības par neorientēšanos nodokļu jomā, tādēļ VID jābūt ļoti pretimnākošam. “Būtībā kā tādai auklītei, kas izauklē to mazo uzņēmumu līdz kārtīgam nodokļu maksātājam,” teica Cīrule.

Pēc viņas teiktā, nodokļu auditu skaits uzņēmumos ir salīdzinoši neliels, jo biežāk VID orientējās uz konsultāciju sniegšanu un tematisko pārbaužu veikšanu.

Tāpat ir jāstrādā pie tā, lai VID komunikācija ar klientu kļūtu vienkāršāka. “Jāsaka, ka es pati bieži vien nesaprotu tās vēstules, ko VID darbinieki klientiem raksta,” atzinās Cīrule, norādot, ka atbildes ir pārāk garas un sarežģītas.

Viņa piebilda, ka šo jautājumu pārrunājusi ar Igaunijas kolēģiem, kuriem šāda projekta īstenošana prasīja 2-2,5 gadus.

Cīrule VID ģenerāldirektora amatā strādā kopš 2016.gada 14.novembra.

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. Saņēmu elektronisko vēstuli no VID saistībā ar atteikumu attaisnotajiem izdevumiem. Visa vēstule sastāv no atsaucēm uz likumiem. Bet saprast nevar neko, kaut gan prātu esmu trenējusi augstskolā 5 gadus. Kāpēc likuma pantus nevarētu minēt vēstules zemsvītras piezīmē? Kādēļ gan ierēdnis nevar uzrakstīt cilvēku valodā? – neesat pareizi noformējusi pieteikumu;jūsu pieteikumā trūkst tas un tas. Nu jau pagājis mēnesis kopš saņēmu, bet nevaru saņemties un piezvanīt, lai saņemtu cilvēcisku paskaidrojumu.

Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+