Mobilā versija
-0.5°C
Guna, Judīte
Sestdiena, 10. decembris, 2016
26. septembris, 2014
Drukāt

“Clear Channel Latvia” izvieto jaunus partijas “Vienotība” plakātus (5)

Foto-LETAFoto-LETA

Vides reklāmas izvietošanas kompānija “Clear Channel Latvia”, ievērojot Rīgas pilsētas būvvaldes pārmetumus, izvietojusi jaunus reklāmas materiālus 45 vides stendos, informēja “Clear Channel Latvia” valdes locekle Everita Ušacka.

Lai gan būvvaldes izdotajam lēmumam uzņēmums nepiekrīt un to ir pārsūdzējis, jaunie reklāmas materiāli izvietoti saskaņā ar būvvaldes pretenzijām.

Reklāmas stendos izvietota divu reklāmdevēju informācija, starp kuriem ir arī partijas “Vienotība” 2,48 kvadrātmetrus lielie plakāti. Līdz ar to uzņēmums izmanto pilnu reklāmas stenda laukumu, kas iepriekš bija galvenais būvvaldes pārmetums tās izdotajā aktā, kādēļ iepriekšējie reklāmas materiāli bija jādemontē.

Abu reklāmdevēju informācija izpilda noslēgto līgumu ar mediju aģentūru un nodrošina reklāmas un aģitācijas materiālu izvietošanu atbilstoši tiesību normām. Arī šoreiz tiesību normu noteiktajā kārtībā uzņēmums ir informējis būvvaldi par materiālu izvietošanu.

Ušacka norāda, ka uzņēmums nepiekrīt būvvaldes minētajiem argumentiem un uzskata, ka materiāli bija un ir izvietoti saskaņā ar pastāvošajiem tiesību aktiem. Ne tiesību normās, ne pušu savstarpējā līgumā nav atrodami tādi noteikumi, uz kuriem atsaucas būvvalde.

“Iepriekšējo būvvaldes lēmumu uzņēmums uzskata par agresīvu aktu, ar kuru tiek piemērota piespiedu nekavējošā izpilde. Pirms tā piemērošanas būvvalde nav devusi iespēju “Clear Channel Latvia” sniegt jebkādus paskaidrojumus un aizstāvēt savu viedokli,” atzīmē Ušacka.

Viņa skaidro, ka šāda nekavējoša piespiedu izpilde pieļaujama tikai īpašos gadījumos, kad jebkura kavēšanās apdraud valsts drošību, sabiedrisko kārtību, vidi, personas dzīvību, veselību vai mantu. “Šāds steidzamības pamatojums “Clear Channel Latvia” netika sniegts. Tā ir pilnībā nepamatota savas varas negodprātīga izmantošana,” uzsver Ušacka.

“Clear Channel Latvia” vakar ir iesniegusi sūdzību par būvvaldes izdoto administratīvo aktu. Uzņēmums vērsīsies arī tiesībsargājošajās iestādēs ar lūgumu kompensēt ar būvvaldes rīcību radītos zaudējumus.

Tiesa, cik lieli ir uzņēmumam radītie zaudējumi, Ušacka nenorāda.

Kā ziņots, saskaņā ar administratīvo aktu, kuru vakar Rīgas pilsētas būvvaldes pārstāvji nosūtījuši “Vienotības” priekšvēlēšanu plakātu izvietotājam “Clear Channel Latvia”, līdz 25.septembrim reklāmas izvietošanas kompānijai plakāti no stendiem bija jānoņem.
Kā skaidroja būvvaldes pārstāve Ilze Žūka, no 22. līdz 23.septembrim tika sagatavoti apskates akti visiem 45 stendiem, uz kuriem tika izvietoti “Vienotības” plakāti, un ierosinātas trīs administratīvās lietas administratīvo komisiju robežu iedalījumā.

Ierakstītajā vēstulē “Clear Channel Latvia” nosūtīti arī uzaicinājumi sniegt paskaidrojumus, ierodoties klātienē 3.oktobrī, pēc kā tiks noformēti administratīvie protokoli un nosūtīti administratīvajām komisijām.

Jau vēstīts, ka būvvalde apgalvo, ka “Vienotība” neievēroja saistošos noteikumus “Par reklāmu, izkārtņu un citu informatīvo materiālu izvietošanas un afišu stabu un stendu izmantošanas kārtību Rīgā” priekšvēlēšanu periodā, atbilstoši kuriem priekšvēlēšanu aģitācijas materiālu laukums nedrīkst būt lielāks par 2,5 kvadrātmetriem Rīgas vēsturiskajā centrā, Mežaparkā, Ķīpsalā, Kalnciema ielas koka apbūves rajonā un atsevišķās aizsargātās teritorijās.

Konstatēts, ka vairākās aizlieguma teritorijās partijas “Vienotība” izvietotie aģitācijas plakāti ir neatbilstoši lieluma ierobežojumiem. Tie izvietoti uz “Clear Channel” 1,5 metrus platajiem un trīs metrus augstajiem vides reklāmas stendiem.

“Vienotības” pārstāve akcentējusi, ka partijas vides reklāmas materiāla laukuma izmērs ir 2,48 kvadrātmetri, kas nepārsniedz saistošajos noteikumos norādītos 2,5 kvadrātmetrus, uz ko būvvaldes pārstāvji atbildējuši, ka vērā tiek ņemti stendu izmēri, neizskatot, cik lielu laukumu uz tiem aizņem izvietotais materiāls.

Tikmēr “Clear Channel Latvia” kategoriski nepiekrīt Rīgas pilsētas būvvaldes paustajam viedoklim par to, ka tiek apzināti pārkāpti Rīgas domes saistošie noteikumi par aģitācijas materiālu izvietošanu saistībā ar partijas “Vienotība” priekšvēlēšanu plakātiem. Tiek norādīts, ka likums nenosaka ierobežojumu reklāmas nesēja laukumam.

Pievienot komentāru

Komentāri (5)

  1. tas kā alus bez šnaba – пиво без водки – деньги на ветер!

  2. Ušakovs, pilnīgi „nejauši” ticis uz visām RS pieturvietām, mēģina apkarot pārējo reklāmu esamību.
    Mēsli.

  3. vislabākā vienotības reklāma-VINĶELES DĒLS-,IESPĒJAMS, MARKOMĀNS, DŽĒRĀJS un savas mātesmīlulis ar dziesmu//jobtvajumats//piedodiet par rupjību, bet es tā sapratu šo izlutināto poltiķu atvasi-m’ēslu

  4. Tai laikā, kad Vienotība karina plakātus un makaronus, Saskaņas aģitatori pie lielveikala Dole aprunājas ar bezmaz katru pie rokas noķerto garāmgājēju. Un kā Tev, cien. vēlētāj, šķiet – kura metode ir iedarbīgāka?

    • Nezinu, kura metode ir labaaka, bet tas, ka Zakji peec nodoklju optimeeshanas nepalaida prom mezhaa Vienotiibai maksaas 3-4% no guutaam balsiim.

Draugiem Facebook Twitter Google+