Mobilā versija
+6.1°C
Kazimirs, Izidors
Piektdiena, 24. marts, 2017
25. novembris, 2014
Drukāt

“Coca-Cola” sāks pārdot pienu

Publicitātes fotoPublicitātes foto

ASV dzērienu gigants “Coca-Cola” gatavojas decembrī laist tirgū piena zīmolu, vēsta britu laikraksts “The Telegraph”.

Par saviem plāniem sākt darbību piena tirgū uzņēmums informējis bankas “Morgan Stanley” rīkotajā patēriņa konferencē.

“Coca-Cola” piena zīmols sauksies “Fairlife” un paredzēts, ka šis produkts maksās divreiz vairāk par šobrīd veikalos nopērkamo pienu.

Paredzēts, ka “Fairlife” būs lielāks proteīna saturs un mazāks cukura saturs nekā tradicionālajam pienam, tāpat šis produkts nesaturēs laktozi.

“Coca-Cola” uzskata, ka “Fairlife” ir liels izaugsmes potenciāls, tādējādi uzņēmums cer, ka tā ieiešana piena tirgū vainagosies panākumiem.

Tradicionālā piena pārdošanas apjoms ASV šobrīd piedzīvo kritumu, tajā pat laikā palielinās pārdošanas apjoms pienam ar dažādām piedevām un paaugstinātu proteīna saturu.

Pievienot komentāru

Cerības par noietu Ķīnā gaist: Latviešiem neizdodas iemācīt ķīniešiem ēst piena produktus (12)Vecajai Eiropai neizdevās iemācīt ķīniešiem ēst piena produktus, tas nepadodas arī latviešiem
"Sadales tīkls" iegādāsies 200 000 viedo skaitītāju; uzstādīs visā Latvijā (6)AS ”Sadales tīkls” iegādāsies 200 000 viedo skaitītāju, aģentūrai LETA teica uzņēmuma pārstāve Tatjana Smirnova.
Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+