Mobilā versija
+1.6°C
Haralds, Almants
Ceturtdiena, 23. februāris, 2017
25. novembris, 2014
Drukāt

“Coca-Cola” sāks pārdot pienu

Publicitātes fotoPublicitātes foto

ASV dzērienu gigants “Coca-Cola” gatavojas decembrī laist tirgū piena zīmolu, vēsta britu laikraksts “The Telegraph”.

Par saviem plāniem sākt darbību piena tirgū uzņēmums informējis bankas “Morgan Stanley” rīkotajā patēriņa konferencē.

“Coca-Cola” piena zīmols sauksies “Fairlife” un paredzēts, ka šis produkts maksās divreiz vairāk par šobrīd veikalos nopērkamo pienu.

Paredzēts, ka “Fairlife” būs lielāks proteīna saturs un mazāks cukura saturs nekā tradicionālajam pienam, tāpat šis produkts nesaturēs laktozi.

“Coca-Cola” uzskata, ka “Fairlife” ir liels izaugsmes potenciāls, tādējādi uzņēmums cer, ka tā ieiešana piena tirgū vainagosies panākumiem.

Tradicionālā piena pārdošanas apjoms ASV šobrīd piedzīvo kritumu, tajā pat laikā palielinās pārdošanas apjoms pienam ar dažādām piedevām un paaugstinātu proteīna saturu.

Pievienot komentāru

Putnu gripas dēļ Vītiņu pagastā saimnieki bažījas par cāļiem (1)Visām vistām un zosīm jāiztur trīs mēnešu ieslodzījums
Cenas noteic turīgākie: Zemgalē un Latgalē zeme dārgāka (1)Lauksaimniecībā izmantojamai zemei cenas noteic turīgākie zemnieki
Pasaulē
Pieaug saražotā siera un biezpiena apjoms; mocarellai - uzvaras gājiensSaskaņā ar provizoriskajām aplēsēm, pērn Latvijā saražotas 41 500 tonnas siera un biezpiena, kas ir 7,5% pieaugums salīdzinājumā ar 38 600 tonnām
Draugiem Facebook Twitter Google+