Mobilā versija
-0.3°C
Evija, Raita, Jogita
Sestdiena, 3. decembris, 2016
20. augusts, 2013
Drukāt

Darbiniekiem neizmaksāto algu dēļ apdraudēta “Vesti segodņa” iznākšana

LETALETA

Latvijas vienīgā krievvalodīgā ikdienas laikraksta “Vesti segodņa” darbinieki 19. augustā izvirzījuši ultimātu mediju uzņēmuma īpašniekiem – ja netiks izmaksātas algas, laikraksts vairs neiznākšot jau no nākamās nedēļas.

 

Portāls “Ves.lv” ziņo, ka laikraksta darbiniekiem neesot izmaksātas algas par jūniju un jūliju, bet daži darbinieki nav pilnībā saņēmuši atalgojumu par maiju.

Darbinieku ultimāts izvirzīts akcionāriem – aiz “ofšoru” ķēdes starp tiem esot saskatāmi Krievijas miljardieris Andrejs Molčanovs, kuram Latvijā piederējusi “Latvijas Biznesa banka”, un Eduards Janakovs, kā arī Latvijas uzņēmējs Arturs Jeresko, kurš saistīts ar Ukrainas biznesa aprindām.

Portāls “kompromat.lv”, atsaucoties uz “CrediWeb.lv” datubāzes informāciju, ziņo, ka laikraksta izdevējs – uzņēmums “Mediasistēma” – no 1. jūlija atrodas maksātnespējas procesā, kuru Rīgas Centra rajona tiesā pieteicis uzņēmums “John Hops”, kurš pieder Jānim Apinim.

“Mediasistēma” pieder diviem ofšoruzņēmumiem “Kearney Alliance LLP” ar 60% akciju un “Lagrau International Limited”, kam piederot 40% uzņēmuma daļu.

Ziņu aģentūra “IA REX” ziņo, ka pašreizējie akcionāri nevar savā starpā vienoties par uzņēmuma daļām. Tās korespondents atzīmē, ka solījumi no Krievijas oficiālajām struktūrām tautiešu atbalsta jautājumos, tostarp attiecībā uz laikrakstu, esot palikuši tikai vārdu līmenī.

Pērn, apvienojoties trim Latvijas krievvalodīgajiem ikdienas laikrakstiem: “Vesti segodņa”, “Čas” un “Telegraf”, zem viena uzņēmuma tika apvienoti pirmie divi laikraksti, avīzei “Čas” beidzot pastāvēt, bet “Telegraf” kļuva par iknedēļas laikrakstu.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+