Foto – Shutterstock

Dārgais akumulators neiztur divus gadus. Vai garantija ir spēkā? 0

“Grosauto” veikalā ar oficiālā piegādātāja “Latako” (Rīgā, Nometņu ielā) starpniecību nopirku dārgu akumulatoru, kam garantijas laiks bija divi gadi. Pēc pusotra gada tas sāka izlādēties. Nesu atpakaļ uz veikalu, bet tur neko nepanācu un akumulatoru nemainīja. Ko darīt? ILMĀRS SLUCKIS VIĻAKAS NOVADĀ

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 33
Mājas
12 senlatviešu ticējumi par Jurģu dienu: kāda šī diena, tāda visa vasara? 25
10 apetīti nomācoši produkti, kas jāēd katru dienu 30
Lasīt citas ziņas

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Vineta Ore atgādina, ka Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 27. pantā teikts: patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem divu gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas.

Šajā gadījumā patērētājam bija tiesības rakstīt iesniegumu pārdevējam “Grosauto”, jo, iespējams, pārdotajai precei bija ražošanas trūkumi un tā jāmaina. Iesniegumam jāpievieno darījumu apliecinošu dokumentu kopija, kā arī citi iesniegumu pamatojoši dokumenti (ja iespējams). Pārdevējam 15 darbdienu laikā jāsniedz patērētājam rakstiska atbilde un jāinformē par iespējamo prasījuma izpildes veidu vai strīda risinājumu, ja minētajā laikposmā nav panākta vienošanās par patērētāja prasījuma izpildi vai alternatīvu prasījuma izpildes veidu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs uzskata, ka patērētāja prasījums nav pamatots, vai ir gatavs piedāvāt patērētājam citu strīda risinājumu, arī tad patērētājs rakstiski jāinformē. Pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ir pienākums pamatot patērētāja prasījuma atteikumu.

Attiecībā uz akumulatoriem gan jāpatur prātā, ka tie mēdz nolietoties. Tad patērētājam jāvēršas pie eksperta (“Grosauto” vai citur), kas šādu faktu var konstatēt.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.