Darījumu tūrismu reklamēs digitālais žurnāls “magicLatvia” 0
Trīsdesmit četru lappušu biezs digitāls žurnāls“magicLatvia”, kas apkopo visu būtiskāko informāciju par darījuma tūrisma pasākumu iespējām un priekšrocībām Latvijā, īpaši Rīgā un Jūrmalā, tapis vairāku partneru sadarbībā. Līdz šim vērienīgākais digitālais tūrisma reklāmas projekts radīts ar Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja zīmola MEET RĪGA iniciatīvu un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Tūrisma departamenta un Jūrmalas pilsētas Tūrisma departamenta līdzdalību.
Kā norāda MEET RĪGA direktors Aigars Smiltāns, “šis ir vērienīgākais darījumu tūrisma reklāmas projekts pēdējos desmit gados. Līdz šim sadarbībā ar Tmf-Dialogue pēdējo gadu laikā ir izveidoti vairāk nekā piecpadsmit dažādu rakstu par MEET RĪGA un darījumu tūrisma iespējām Rīgā, Jūrmalā un Latvijā, tādējādi nodrošinot Rīgas kā darījumu tūrisma galamērķa atpazīstamību Eiropā.”
Žurnāls tiks izsūtīts vairāk nekā 16 000 darījumu tūrisma, konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu nozares profesionāļiem Vācijā, Austrijā, Šveicē, Nīderlandē, Beļģijā un citās Eiropas valstīs. Tāpat tas tiks izsūtīts visiem IBTM World 2017 izstādes apmeklētājiem, kas notiks Barselonā no 28. līdz 30.novembrim. Tā ir viena no lielākajām nozares izstādēm, un to ik gadu apmeklē speciālisti no gandrīz simts valstīm.
Projekts realizēts sadarbībā ar vācu kompāniju Tmf-Dialogue, kuras specializācija ir tieši darījuma tūrisma mārketings.