Publicitātes foto

Daugavpilī gādās 12 tramvajus
 0

Baltkrievijas–Latvijas uzņēmumu apvienība “Belkommunmaš” un “Agmen Consulting Bureau” uzvarējusi AS “Tramvaju uzņēmums” izsludinātajā atkārtotajā iepirkumā par tiesībām piegādāt Daugavpilij pasažieru tramvaju vagonus.


Reklāma
Reklāma

 

TV24
Šoreiz “šefs” ir pielaidis kolosālu kļūdu. Vai Krievijas elite patiesībā gaida Putina nāvi? 41
RAKSTA REDAKTORS
“Šorīt viņi tur stāvēja vairāk nekā pusstundu, diskusijas bija skaļos toņos” – jautājam instruktoram, kuram no šoferiem šādā situācijā ir priekšroka 3
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
Lasīt citas ziņas

Kā informēja projekta koordinatore Sabīne 
Šņepste, saskaņā ar iepirkuma nosacījumiem uzņēmumu apvienība līdz šā gada 20. oktobrim piegādās Daugavpilij 12 četr-asu un sešasu tramvaja vagonus.

Jaunie tramvaja vagoni būs aprīkoti ar asinhronā tipa dzinējiem, kas ļaus ietaupīt un uzkrāt elektroenerģiju, nodrošinās mobilāku un ātrāku pārvietošanos bez sastrēgumiem. Jaunie tramvaji būs aprīkoti atbilstoši vides pieejamības prasībām, tajos būs nodrošinātas novietnes ratiņiem un vietas invalīdiem, bet tramvaju ieeja būs aprīkota ar izbīdāmu platformu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Atkārtoto atklāto tramvaju iepirkumu AS “Tramvaju uzņēmums” izsludināja pagājušā gada jūlijā. Tam tika iesniegti divi piedāvājumi. AS “Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca” piedāvāja piegādāt Daugavpilij tramvaju vagonus par 5 556 636 latiem, bet Baltkrievijas– Latvijas uzņēmumu apvienība “Belkommunmaš” un “Agmen Consulting Bureau” – par 4 614 312 latiem.

Projekts paredz arī sliežu ceļa renovāciju 6,2 kilometru garumā un pieturvietu izbūvi atbilstoši vides pieejamības prasībām. Tramvajs kļūs par ērtu pārvietošanās līdzekli arī māmiņām ar bērnu ratiņiem un invalīdiem, kuri pārvietojas ratiņkrēslos.

Savukārt sliežu ceļa rekonstrukcijā lietojamā bezšuvju sliežu iegremdēšanas tehnoloģija padarīs tramvaju kustību klusāku un komfortablāku, kā arī samazinās trokšņa un vibrācijas līmeni. Kopējais tramvaju ceļa garums Daugavpilī ir 27 kilometri.

 

Fakti

Vagoni iegādāti ERAF projektā “Daugavpils pilsētas tramvaju transporta infrastruktūras renovācija”.

Projekta kopējās izmaksas ir 10 316 583 lati, tai skaitā attiecināmās – 8 456 216 lati. ERAF daļa – 7 028 040 lati (83,11%), privātais finansējums – 
1 428 176 lati (16,89%).