Mobilā versija
Brīdinājums +4.3°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Pirmdiena, 5. decembris, 2016
11. februāris, 2012
Drukāt

Degvielas tirgū cīņa par klientu kļūst asāka

statoil

Pēdējo gadu laikā, kopējam degvielas tirgum samazinoties, cīņa par klientu kļūst asāka. Līdz ar to tirgotāji īpaši domā gan par to, kā klientu noturēt, gan par līdzekļiem, ar kādiem piesaistīt jaunus klientus, intervijā biznesa portālam “Nozare.lv” norāda jaunā “Latvija Statoil” izpilddirektore Ilze Siliņa.

Uz Latvijas degvielas tirgu “Latvija Statoil” neskatās kā uz vienu vienotu veselumu. “Izvērtējam atsevišķas pilsētas, vadoties pēc konkurences situācijas, un arī Rīgā tirgus dažādās pilsētas daļās ir dažāds. Ja redzam, ka kādā mikrorajonā ir ļoti augsti izteikta konkurence, tad “Statoil” samazina uz kādu periodu cenu, lai nāktu pretī un cīnītos par savu klientu,” skaidro Siliņa.

Viņa norāda, ka arī akcijas ir veids, kā klientus piesaistīt. Privātajiem klientiem pērn, piemēram, bijušas vairākas nedēļas nogales akcijas, kurās tika piedāvātas īpašas atlaides. Tagad esot pārskatītas lojalitātes programmas, un patlaban notiek akcija – kampaņa par papildu vērtību, ko dod lojalitātes karte “Extra”.

“Statoil” par saviem konkurentiem neuzskata tikai pārējos divus lielākos degvielas tirgotājus – “Neste” un “Lukoil”.

“Ar savu tīklu esam pārstāvēti visā Latvijā un par konkurentu uzskatām katru tirgotāju, kas atrodas tuvu “Statoil” stacijai. Skatāmies uz konkurentiem un ne tikai, kā tas tiešajā izpratnē būtu, uz degvielas uzpildes stacijām, bet arī, ko dara lielveikali, citas iepirkumu ķēdes. Negribētu teikt, ka karš, bet cīņa par klientu notiek nepārtraukti,” uzsver izpilddirektore.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+