Mobilā versija
+5.9°C
Sarmīte, Tabita
Piektdiena, 9. decembris, 2016
12. jūlijs, 2016
Drukāt

Deputāts: saziņa “eRiga.lv” atpaliek par gaismas gadiem

Rīgas ģerbonisRīgas ģerbonis

Foto - LETA

Rīgas pašvaldības e-pakalpojumu portāls “eRiga.lv” elektroniskās saziņas jomā atpaliek par vairākiem gaismas gadiem, aģentūrai BNS vērtēja Rīgas domes “Vienotības” frakcijas priekšsēdētājs Olafs Pulks.

“Lai iesniegtu rēķinu ir nepieciešams reģistrēties portālā, lai to paveiktu, nepieciešama parole, kuru saņemt iespējams vien klātienē Klientu apkalpošanas centrā. Tātad jāiet uz klientu apkalpošanas centru, jāsaņem parole, un tad var atgriezties mājās vai darbā, no kurienes elektroniski iesniegt dokumentu. Bet ja jau tāpat jāiet uz Klientu apkalpošanas centru un jāstāv rindā, tad pie viena jau var arī dokumentu iesniegt. Rodas iespaids, ka elektroniskās saziņas jomā Rīgas pašvaldība par vairākiem gaismas gadiem atpaliek no kārtības, kāda ir elektroniski komunicējot ar citām institūcijām, izmantojot autorizāciju to portālos,” norādīja Pulks.

Pašvaldības deputāts norādīja, ka portāla “eRiga.lv” uzdevums ir atvieglot pilsētnieku saziņu ar pašvaldību un, iepazīstoties ar tā piedāvātajām iespējām, šķiet, ka to spektrs ir pietiekami plašs finanšu, izglītības, uzņēmējdarbības un citās kategorijās. Tādēļ juridiska persona, piemēram, biedrība varētu viegli un bez satraukuma elektroniski iesniegt rēķinu pašvaldībai un nepieciešamība doties uz Klientu apkalpošanas centru un gaidīt rindā izpaliktu.

Pēc deputāta vērtētā, tomēr pašreizējā pakalpojumu saņemšanas kārtība neveicina portāla “eRiga.lv” izmantošanu, jo kārtību, kāda ir citos līdzīgos elektroniskās saziņas portālos – paroli, kas nepieciešama lai autorizētos, iespējams saņemt elektroniski, nav nekur jābrauc, jātērē laiks, ceļa izdevumi un jāstāv rindā apkalpošanas centrā – nepieciešams ieviest arī portāla “eRiga.lv” lietotājiem, lai tas pilnvērtīgi atvieglotu rīdziniekiem dokumentu iesniegšanu vai informācijas saņemšanu no pašvaldības institūcijām.

Portāls “eRiga.lv” izveidots 2010.gadā, lai vienkāršotu Rīgas pašvaldības pakalpojumu saņemšanu, liecina informācija vietnes mājaslapā. Portālā iespējams iegūt informāciju par pašvaldības pakalpojumiem, pieprasīt un saņemt pašvaldības e-pakalpojumus, sekot e-pakalpojumu izpildes gaitai un rezultātam.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+