(FILES): This February 8, 2009 file photo shows deadmau5 arriving for the 51st Annual Grammy Awards at the Staples Center in Los Angeles, California.  Electro musician deadmau5 has launched a David v Goliath challenge to entertainment giant Disney, in a dispute over similarities between his mouse-ears logo and the world-famous Mickey trademark.    “Lawyer up, mickey,” said the Canadian artist on his Twitter feed, vowing not to be “bullied” after Disney filed a legal document opposing his application to trademark his own logo in the United States.   “Disney thinks you might confuse an established electronic musician/ performer with a cartoon mouse,” he told his Twitter followers. “That’s how stupid they think you are.”   According to his lawyers, Disney filed a 171-page “trademark opposition proceeding” on September 2, 2014 against deadmau5’s application to trademark his logo, which he made in June last year to the US Patent and Trademark Office.   AFP PHOTO / GABRIEL BOUYS / Files
(FILES): This February 8, 2009 file photo shows deadmau5 arriving for the 51st Annual Grammy Awards at the Staples Center in Los Angeles, California. Electro musician deadmau5 has launched a David v Goliath challenge to entertainment giant Disney, in a dispute over similarities between his mouse-ears logo and the world-famous Mickey trademark. “Lawyer up, mickey,” said the Canadian artist on his Twitter feed, vowing not to be “bullied” after Disney filed a legal document opposing his application to trademark his own logo in the United States. “Disney thinks you might confuse an established electronic musician/ performer with a cartoon mouse,” he told his Twitter followers. “That’s how stupid they think you are.” According to his lawyers, Disney filed a 171-page “trademark opposition proceeding” on September 2, 2014 against deadmau5’s application to trademark his logo, which he made in June last year to the US Patent and Trademark Office. AFP PHOTO / GABRIEL BOUYS / Files
Foto – Leta/AFP

Dīdžejs tiesājas ar “Disney” par preču zīmi 0

Elektroniskās mūzikas dīdžejs “deadmau5” iesūdzējis tiesā izklaides industrijas gigantu “Disney”, ar kuru strīdas par tiesībām izmantot logo pēc mūziķa valkātās peles maskas līdzības.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 156
Kokteilis
Magnētiskās vētras 2024. gada aprīļa beigām – visbīstamākās dienas
Lasīt citas ziņas

“Disney” otrdien uzsāka tiesvedību ar kanādiešu mūziķi, cenšoties liegt viņa preču zīmes reģistrēšanu ASV. “deadmau5” logo attēlota stilizēta pele ar lielām, apaļām ausīm un ieplestām acīm. “Disney” uzskata, ka dīdžeja pieteiktais logo atgādinot multfilmu varoni Mikijpeli, uz kuru kinostudijai pieder autortiesības.

“Nolīgsti advokātus, Mikij,” tvītoja “deadmau5”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Mūziķa advokāti norāda, ka “deadmau5” vairākus gadus bez problēmām esot izmantojis logo gan ASV, gan citviet.

“”mau5head” ir reģistrēta preču zīme 30 valstīs visā pasaulē,” sacīja dīdžeja advokāte. “”Disney” tagad iebilst pret tās reģistrāciju ASV.”

“Ņemot vērā to, ka “mau5head” un citas “deadmau5” preču zīmes tikušas lietotas gandrīz desmit gadus, mēs esam izbrīnīti, ka “Disney” tikai tagad radušies iebildumi. Mēs neļausim “Disney” iebiedēt mūsu klientu. Viņš ir gatavs cīnīties, lai aizstāvētu savas tiesības un īpašumu.”

Tikmēr “deadmau5” vērsies pie faniem sociālajos tīklos. “”Disney” domā, ka jūs varētu sajaukt pazīstamu elektroniskās mūzikas mākslinieku ar multeņu peli. Viņi domā, ka jūs esat tik stulbi,” viņš tvītoja.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.