Foto – LETA

Dienvidu tilta būvniecību sola pabeigt 31. oktobrī 0

Autovadītāji jau sen gaida Dienvidu tilta būvniecības pabeigšanu, un dažs pat vairs necer, ka tas notiks tuvākajā nākotnē. Zināmu pozitīvisma noti šim ieilgušajam projektam piešķīra nule medijos izskanējusī ziņa, ka Dienvidu tilta būvdarbus plānots pabeigt līdz šā gada 31. oktobrim.

Reklāma
Reklāma

 

Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Notriektā tautumeita 7
SVF: Krievijas ekonomika augs straujāk par visām pasaules attīstītajām ekonomikām 137
Lasīt citas ziņas

Patīkami, ka sarunā ar “Latvijas Avīzi” to apstiprināja arī Rīgas domes Satiksmes departamenta Transporta būvju uzturēšanas un būvniecības pārvaldes priekšnieka Tālivalža Vectirāna vietniece Una Juhāne.

Amatpersona norādīja, ka patiesībā būvfirmai “ACB, Tilts un viadukts” darbi veicas daudz raitāk, nekā plānots, taču RD Satiksmes departaments nav gatavs pārsteigties ar secinājumiem. Tilta trešās kārtas izbūve noritēs līdz minētajam datumam, kad tā tiks nodota ekspluatācijā. Šī diena kā gala datums ir bijusi noteikta, jau būvdarbiem sākoties, tādēļ nekas nav mainīts, lai pielāgotos esošajai situācijai.

 

CITI ŠOBRĪD LASA

Rekonstrukcija 
atkarīga no tehniskiem 
apstākļiem

Dienvidu tilta būvniecības pabeigšana daļēji ir svarīga tādēļ, ka uz šo tiltu tiek plānots novirzīt satiksmi Salu tilta rekonstrukcijas laikā, ko paredzēts sākt 2014. gadā. Una Juhāne gan atzina – tas, kad tiks sākta rekonstrukcija, ir atkarīgs ne tikai no budžeta līdzekļiem, bet arī no laikapstākļiem un konkursa norises.

“Jāskatās, kā noritēs konkurss – kā to izdosies izsludināt, kā tas noslēgsies un vai tā rezultātus pārsūdzēs,” U. Juhāne komentēja situāciju. Ja visi nepieciešamie ap­stākļi būs būvdarbiem labvēlīgi, kā to sākums tiek iezīmēts nākamā gada pavasaris – loģiski, jo ziemā nav iespējams veikt tiltam nepieciešamos remontdarbus.

Kā februārī LTV1 raidījumā “Labrīt, Latvija” minēja RD Satiksmes departamenta Transporta būvju uzturēšanas un būvniecības pārvaldes priekšnieks Tālivaldis Vectirāns, jau tobrīd notika gatavošanās tam, lai veiktu atsevišķu bīstamu Salu tilta bojājumu remontu. Dienvidu tilta uzdevums Salu tilta rekonstrukcijas laikā būs samazināt šī tilta slodzi, jo tas palīdzēs savienot Ziepniekkalnu un Pļavnieku pusi, tā atvieglojot daudzu šo mikrorajonu iedzīvotāju ikdienu.

 

Satiksme uz Salu tilta 
tiks atvieglota

Runājot par to, kā tiks novirzīta satiksme, Una Juhāne informēja, ka tiešas novirzīšanas nebūs. Šoferiem tiks lūgts izvēlēties doties Pārdaugavas vai pretējā virzienā pa citiem maršrutiem, un viens no tiem ir Dienvidu tilts. Salu tilts autovadītājiem netiks slēgts, pāri tam joprojām noritēs satiksme un būs pieejama braukšana pa joslām, līdzīgi kā šobrīd tiek organizēta satiksme uz Ulmaņa gatves pārvada.

Reklāma
Reklāma

Tiem, kuri par spīti rekonstrukcijas darbiem izvēlēsies savā ceļā izmantot Salu tiltu, būs jārēķinās ar apgrūtinātu satiksmi – tā būs ievērojami lēnāka. Rīgas domes Satiksmes departaments lūgs pilsētas iedzīvotājus un viesus Daugavas šķērsošanai izmantot arī pārējos – Vanšu un Akmens – tiltus, pa kuriem ikdienā jau tā ir gana blīva satiksme.

Jāatgādina, ka Dienvidu tilta trešā kārta, kas šobrīd tiek izbūvēta, būs no Bauskas ielas līdz Ziepniekkalna ielai un veidos ērtu pārvietošanās sistēmu. Tā nodrošinās satiksmi Pārdaugavas dienvidrietumu daļai un Rīgas labā krasta rajoniem, turklāt nebūs nepieciešams šķērsot pilsētas centru – tiks līdzsvarota automašīnu plūsma pilsētas komerc­zonās. Līdz ar to tiks atslogots ne tikai Salu tilts, bet arī 11. novembra krastmala un Krasta iela.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.