Mobilā versija
+2.0°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Pirmdiena, 5. decembris, 2016
16. aprīlis, 2014
Drukāt

Divdesmit vienkārši triki, kā piemānīt ēstgribu un notievēt (5)

Foto - ShutterstockFoto - Shutterstock

Izturēt diētu līdz galam varot tikai 20 prpcenti tievētāju, bet apetīti var piemānīt salīdzinoši vienkārši.

Lūk, 20 triki, kā to paveikt.

1. Glāze negāzēta ūdens pirms ēšanas samazina kopējo uzņemto kaloriju daudzumu par 200 kalorijām nedēļā.

2. Izmanto mazākus traukus – redzes apmāns liks domāt, ka porcija ir lielāka nekā patiesībā.

3. Lieto mazāk garšvielu – tās pastiprina kuņģa sulas izdalīšanos, radot bada sajūtu. Ideālā gadījumā atsakies arī no sāls ar piparu piedevu.

4. Ēd nesteidzoties. Un pārtrauc ēst, kamēr vēl ir viegla izsalkuma sajūta. Tas ir tāpēc, ka par sāta sajūtu atbildīgais mehānisms „ieslēdzas” tikai 20 minūtes pēc ēšanas. Pārbaudīt to iespējams šādi: vai tu gribētu apēst gabaliņu rupjmaizes. Nē? Tad aizver ledusskapi.

5. Starp citu par ledusskapjiem. Labāk nekārdini un nepērc produktus ar augstu kaloriju sastāvu – tortes un pīrādziņus ciemiņiem, kūpinājumus un desas. Tādus kārdinājumus mājās labāk nenest.

6. Augļus, dārzeņus un līdzīgus diētiskus glābējproduktus turi redzamā vietā: kad gribas kaut ko uzkost, cilvēki parasti sniedzas pēc tā, kas tuvumā.

7. Iemācies neēst pie televizora vai lasot.

8. Uz veikalu pēc produktiem dodies paēdusi. Citādi riskē sapirkties neveselīgu pārtiku ar augstu kaloriju saturu (piemēram, kulinārijas nodaļā).

9. Ja nespēj sagaidīt pusdienas, apēd gabaliņu melnās šokolādes. Kaloriju tajā maz, toties ogļhidrāti ātri uzsūcas asinīs un bada sajūta pierimst .

10. Aptuveni 80 procentus dienā apēstā baudi brokastīs un pusdienās. Brokastis vēlams papildināt ar diedzētiem graudiem, kuros ir daudz B B vitamīna, kas aizkavē tauku uzkrāšanos un ūdens aizturi organismā.

11. Pusdienas zupas vietā sāc ar zaļajiem salātiem – tajos ir daudz šķiedrvielu, kas ātri dod sāta sajūtu un reizē izvada no tā lieko holesterīnu.

12. Katru dienu ēd pākšaugus – pupiņas, zirņus. Tie uzlabo gremošanu un ātri piepilda vēderu.

13. Ja nevari aizmigt bez vakariņām – pavingro. Fiziski vingrinājumi novērsīs uzmanību no uzmācīgas domas par ēdienu.

14. Ja pirms gulētiešanas tomēr gribas ēst – vēlreiz iztīri zobus.

15. Pirms miega vari izdzert glāzi kefīra vai piena.

16. Ja tev ir raksturīga pārēšanās, mēģini pāriet uz piecām ēdienreizēm dienā. Tikai ar noteikumu, ka porcijas būs nelielas un saturēs maz kaloriju.

17. Piemānīt apetīti iespējams ar ingvera un plūmju uzlējumu. Recepte ir vienkārša: 0,5 kilogramu augļu pārlej ar trīs litriem ūdens un vāri, kamēr šķidrums samazinājies līdz 2,5 litriem. Dzer pa pusglāzei pirms ēšanas kopā ar augļu mīkstumu.

18. Samazināt apetīti palīdz aromterapija. Izsalkuma un smaržu uztveres centri atrodas blakus, tāpēc smaržas var uz laiku nomākt bada sajūtu. Vislabāk ar bada sajūtu palīdzot cīnīties ābola un piparmētru aromāti.

19. Biežāk velc šauras bikses un svārkus – tad bagātīgas pusdienas vienkārši tevī neietilps.

20. Līdzsvaro ēdienreizes un dienas režīmu – ja organisms savlaicīgi saņems tam nepieciešamās vielas, pret apetīti cīnīties nevajadzēs.

Pievienot komentāru

Komentāri (5)

  1. Ludzu ieverot!!!!!

  2. Ludzu ieverot!

  3. es zinu ka tas ir slikti bet eedu parsvaraa 1x dienaa pl. 18:00.

  4. Tās ir pilnīgas muļķības, mirk’;la efekts

    • Neviens jau neteica ka tev izsalkumu remdēs uz visu mūžu… galvenais lai pēc katras iegribas neskrien pakaļ bulciņai

Kad un kāpēc sievietes sāka skūties? Mazs atskats vēsturēJā, sievietes to dara katru dienu, tomēr ne visas zina, kādēļ vispār sabiedrībā sievietēm ir pieņemts skūt, piemēram, paduses un kājas.
Draugiem Facebook Twitter Google+