Dizainera Romāna Černova Publicitātes foto. Fotogrāfe Marina Ignatjeva

Dizainera Romāna Černova kreklu kolekcija «#TOYSTORY» 0

26.februāra vakarā Art-cafe Dali plašai audotorijai tika prezentēta dizainera Romāna Černova jaunu vasaras kreklu kolekcija ar autora uzzīmētu darbu printiem.
Romāns Černovs, kura iepriekšējā kolekcijā bija rokām apgleznoti „svītšoti”, šoreiz veidoja zimējumus, kuri pēc tam tika pārnesti uz auduma jau printētā veidā, toties pašus zimējumus dizaineris ir izdomājis un uzgleznojies savām rokām.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 80
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Kolekcijā «#TOYSTORY» tika piedāvāti krekli un aksesuāri ar bērnības mīļoto rotaļlietu attēliem savienojumā ar mūsdienu cilvēka īkdienas dzīves atributiem un ornamentiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

«Mēs visi nākam no bērnības» – veršoties pie rotaļu tēmas dizainers gribēja izsaukt publikas vislabākās un vistīrākās bērnības atmiņas un ienest infantilitāti pilsētnieku ikdienas tēlā.

Atklājot vakaru, pasākuma vadītāji stāstīja par kolekciju un tās īpašibām, par dizainera zīmējumiem un speciālo audumu, no kura tika izgatavoti krekli. Stāsījumam sekoja skate, kura notika dzīvās mūzikas pavadījumā saksofonista Sergeja Bojcova izpildījumā.

Limitētas kapsulu kolekcijas nestandata skate ietvera sevī 10 kreklus un 4 cepures ar ekskluzīvu zimējumu printiem. Skate tiešām bija nestandarta, jo modeles no Fresh Look, par kuru skaistumu rūpējās salons Ami un vizāžiste Olga Ukolova, nevis vilka kreklus mugurā un demonstrēja tos defilejot, kā parasti, bet nesa kreklus uz pakaramiem, bet cepures bija uzvilktas uz manekeniem. Ideja neietērpt modeles dizainera kreklos un cepurēs radas Lierai Štein, kura veidoja skati tā, lai pēc iespējas vairāk uzmanības pieverst pašiem dizainera darbiem, nevis modelēm, kas viņai noteikti izdevās. Uzreiz pēc skates viesiem bija iespēja apskatīties kreklus tuvumā, kā arī nopirkt tos uzreiz.

Pats dizaineris izteica pateicības vārdus palīgiem un sponsoriem, kā arī loterejas laikā uzdāvīnāja dažādas vērtīgās dāvanas.

Tuvojoties vasarai, T-krekli viemnēr ir aktuāla garderobes sastāvdaļa, tāpēc dizaineris ir trāpījis tieši desmitniekā, jo gandrīz visi krekli tika pārdoti jau pēc pasākuma oficiālās daļas.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.