Latvijā
Rīga

Drēgnā laika dēļ privātais namu apsaimniekotājs Rīgā jau uzsācis apkures sezonu vairākās mājās0

Foto: LETA/Ieva Lūka

Lielākā privātā namu apsaimniekošanas un pārvaldīšanas uzņēmumu grupas “Civinity” uzņēmumi Rīgā jau šonedēļ uzsākuši apkures sezonu un līdz šodienai siltumapgāde ir pieslēgta jau vairāk kā 10 šī uzņēmumam apsaimniekotajās mājās. Iedzīvotāju izpratne par savlaicīgu apkures sezonas uzsākšanu un mitruma novēršanu mājokļos pieaug ar katru gadu. Arī šogad jau pirmās mājas ir lūgušas pieslēgt apkuri, tiklīdz iestājās vēsāki laika apstākļi, portālam “La.lv” pavēstīja “Civinity” pārdošanas daļas vadītāja Latvijā Kristīne Akmentiņa.

Šogad apkures sezona tiek sākta nedaudz ātrāk, bet tā kā visas “Civinity” mājas jau vasarā tehniski ir sagatavotas apkures sezonas uzsākšanai jebkurā brīdī, tad arī šogad pie pirmajiem iedzīvotāju signāliem siltumenerģijas padeve tiek nodrošināta nekavējoties.

“Arvien vairāk dzīvokļu īpašnieki izrāda interesi par apkures pieslēgšanu. Tās lielākoties ir ēkas , kuras atrodas tuvāk ūdenstilpnēm, vai atklātās vietās un vairāk pakļautas vēja ietekmei. Visas mūsu apsaimniekotās ēkas tiks pieslēgtas siltumenerģijas padevei pakāpeniski, gan atbildot dzīvokļu īpašnieku vēlmēm, gan vērojot laika apstākļus. Apkures sezonu visās mājās plānojam uzsākt līdz 10.oktobrim,” skaidro “Civinity” reģionālais vadītājs Latvijā Ardis Pāvilsons.

Pāvilsons norāda, ka sakarā ar siltumenerģijas tarifa pieaugumu, šogad īpašu uzmanība tiks pievērsta sildķermeņu iestatījumiem koplietošanas telpās, noregulējot tos uz iespējami minimālu plūsmu vai pilnībā atslēdzot (kur iespējams), tādējādi samazinot apkures izdevumus koplietošanas vajadzībām. Tāpat uzņēmums aicina iedzīvotājus novērst siltumenerģijas zuduma avotus savos mājokļos, lai maksimāli taupītu siltumu un neradītu vēl lielākas liekas izmaksas.

“Līdz apkures pieslēgšanai, “Civinity” ar “Rīgas siltumu” norēķinās pilnībā apmērā – mūsu klienti ir godprātīgi maksātāji. Tarifa celšana mūsuprāt nav pārdomāts solis un savā ziņā atkal liek ciest godīgiem maksātājiem, jo siltumenerģijas izmaksas tā jau sastāda lielāko daļu no iedzīvotāju rēķiniem aukstajā sezonā un tām vēl pieaugot, augs arī parādnieku skaits, kas var būt slogs godīgajiem maksātājiem”, norāda Pāvilsons.

Vērojot statistiku pēdējos gadus, uzņēmumā norāda, ka iedzīvotāji vairs nevēlas ilgstošu pārejas periodu no siltā laika līdz aukstajam, lai ietaupītu uz apkures izdevumiem, bet izvēlās siltuma pieslēgšanu jau savlaicīgi, tādā veidā arī nodrošinoties, ka mājoklis nekļūst vēss un mitrs un ir grūtāk piesildāms.

Saistītie raksti

“Civinity” apsaimniekotās mājas gan Rīgā, gan Jūrmalā uzrāda labu maksājumu disciplīnu, kas palīdz nodrošināt maksājumus komunālo pakalpojumu sniedzējiem, tostarp arī siltumenerģijas piegādātājiem, un neaizkavē apkures sezonas uzsākšanu uzreiz pēc klientu pirmajiem pieprasījumiem. Apkures pieslēgšana “Civinity” mājās pēdējo gadu laikā nav kavējusies.

“Civinity” grupa ir starptautisks uzņēmums, kas piedāvā plaša spektra augstas kvalitātes pakalpojumus nekustamo objektu pārvaldības, uzturēšanas un apsaimniekošanas jomā Lietuvā un Latvijā. “Civinity” grupa Latvijā pārvalda namu apsaimniekošanas, administrēšanas un uzturēšanas uzņēmumus Rīgā un Jūrmalā – AS Hausmaster, SIA CS Komercserviss, SIA Jūrmalas Namsaimnieks, SIA Labo Namu Aģentūra, SIA Homemaster un uzkopšanas servisa uzņēmumu SIA ALG Cleaning.

 

LA.lv