×
Mobilā versija
Brīdinājums +25.8°C
Hermīne, Estere
Pirmdiena, 16. jūlijs, 2018
22. marts, 2018
Drukāt

Drīzumā pārmaiņas “SEB Bankas” un “DNB Bankas” bankomātu darbībā (4)

Foto - LETAFoto - LETA

Ilustratīvs foto.

“SEB bankas” un bijušie “DNB Bankas” bankomāti, kuri pēc bankas apvienošanās ar “Nordea” iekļauti apvienotās “Luminor Bank” bankomātu tīklā, turpmāk vairs nebūs draudzīgo bankomātu tīklā, noskaidroja aģentūra LETA.

“SEB bankas” ārējās komunikācijas vadītājs Mārtiņš Panke aģentūrai LETA pavēstīja, ka no 26.aprīļa “DNB Bankas” bankomāti vairs nebūs SEB klientiem draudzīgo bankomātu tīklā.

“Sarunās ar “Luminor” par sadarbības turpināšanu kopīgā bankomātu tīklā pašlaik nav izdevies panākt vienošanos par abpusēji pieņemamiem tehniskajiem risinājumiem un nosacījumiem. Tādēļ no 26.aprīļa līdzšinējie DNB bankomāti vairs nebūs “SEB bankas” klientiem draudzīgo bankomātu tīklā. Esam izvērtējuši šo izmaiņu ietekmi uz mūsu klientiem, un, ņemot vērā tiem pieejamās alternatīvas – SEB bankomātu tīkls, “Swedbank” bankomātu tīkls un skaidras naudas izņemšanas iespējas tirdzniecības vietās -, finanšu pakalpojumu pieejamība klientiem nesamazināsies un neērtības būs minimālas,” sacīja Panke.

Viņš arī piebilda, lai aiztaupītu nepatīkamus pārsteigumus, “SEB banka” individuāli par šīm izmaiņām informē tos klientus, kuri pēdējo mēnešu laikā ir lietojuši “DNB Bankas” bankomātus, lai izņemtu skaidru naudu.

Tādējādi no 26.aprīļa “SEB bankas” klienti bez papildu maksas skaidru naudu varēs izņemt tikai SEB un “Swedbank” bankomātos.

Savukārt “Luminor Bank”, kas izveidota apvienojot “DNB Banku” un “Nordea Bank” Latvijas filiāli, sabiedrisko attiecību vadītāja Lita Juberte-Krūmiņa aģentūrai LETA apstiprināja, ka no 15.maija banka bijušajiem DNB klientiem ieviesīs maksu par skaidras naudas izņemšanu no SEB un “Swedbank” bankomātiem.

“Kopš abu banku apvienošanās mūsu klientiem skaidras naudas pakalpojumi kļuvuši daudz pieejamāki. Bankomātu tīkls ir būtiski lielāks gan pilsētās, gan ārpus tām. Ja pirms tam DNB bija 149 un “Nordea” 75 bankomāti, tad tagad mūsu klienti skaidru naudu var izņemt pavisam 225 “Luminor” bankomātos, 67 no tiem var veikt arī naudas iemaksu. Tas nozīmē, ka skaidras naudas pakalpojumu pieejamība ir augusi,” teica Juberte-Krūmiņa.

Viņa norādīja, ka šobrīd “Luminor Bank” bankomātu tīkla pārklājums ir plašs un pietiekams, kā arī nākotnē plānots attīstīt bankomātu funkcionalitāti, lai piedāvātu dažādas iespējas klientiem, piemēram, biļešu vai citu finanšu pakalpojumu iegādi.

Tādējādi no 15.maija “DNB Bankas” maksājumu karšu lietotāji skaidru naudu līdz 700 eiro kalendārā mēneša laikā bez komisijas maksas varēs izņemt “Luminor” bankomātos.

Vienlaikus Juberte-Krūmiņa atzīmēja, ka savukārt “Nordea” maksājumu karšu lietotāji joprojām var izņemt un iemaksāt skaidru naudu bankas “Citadele” bankomātos bez komisijas maksas. Pagaidām “Nordea” maksājumu karšu lietotājiem skaidras naudas pakalpojumu pieejamībā izmaiņas nav plānotas, bet, ja tādas būs, banka klientus informēs savlaicīgi.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka “Swedbank” klientiem no 2017.gada 1.augusta ir jāmaksā par skaidras naudas izņemšanu “DNB Bankas” bankomātos.

Tāpat ziņots, ka 2017.gada oktobra sākumā Baltijas valstīs darbu sāka “Nordea Bank” un DNB apvienotā banka “Luminor Bank”. Tostarp Latvijā apvienošanās procesā “Nordea Bank” Latvijas filiāle nodeva aktīvus “DNB Bankai”, kura mainīja nosaukumu pret “Luminor Bank”.

Pievienot komentāru

Komentāri (4)

  1. Joske no Burkānciema Atbildēt

    Skaidras naudas izņemšanas iespējas tirdzniecības vietās – tas gan ir nereāls sviests. Mūsdienās visos Rimi, Maxima vai SuperNetto pārdevējas ir nodzītas lai pēc iespējas ātrāk apkalpotu pēc iespējas vairāk klientu. Uz tā rēķina samazina kasieru skaitu un tāpēc ir mūžīgās rindas, kur katram cilvēkam tiek veltītas dažas sekundes.
    Kasiere ātri noskanē visus produktus un faktiski met tos tālākā nodalījumā, kamēr vēl velc ārā maku – tikmēr jau grūžas virsū kurnošā rinda. Vēl neesi līdz galam samaksājis, pārdevēja jau sāk skanēt nākamā pircēja preces. Pa kuru laiku lai tur pie kases vēl pērk to e-talonu vai izņem naudu? Tādām lietām jāiet uz Narvessen, kad tur nav rindas.
    Visi šie pārtikas lielveikali spiež kasieres strādāt ar vien ātrāk, uz kā rēķina samazina darbinieku skaitu un rodas mūžīgās rindas. Pārdevējas “izdeg” ļoti ātri, tāpēc piemājas veikalā katru pus gadu ir nomainījies jau pilnīgi viss kolektīvs. Neiztur viņas.

  2. Joske no Burkānciema Atbildēt

    Skaidras naudas izņemšanas iespējas tirdzniecības vietās – tas gan ir nereāls sviests. Mūsdienās visos Rimi, Maxima vai SuperNetto pārdevējas ir nodzītas lai pēc iespējas ātrāk apkalpotu pēc iespējas vairāk klientu. Uz tā rēķina samazina kasieru skaitu un tāpēc ir mūžīgās rindas, kur katram cilvēkam tiek veltītas dažas sekundes.
    Kasiere ātri noskanē visus produktus un faktiski met tos tālākā nodalījumā, kamēr vēl velc ārā maku – tikmēr jau grūžas virsū kurnošā rinda. Vēl neesi līdz galam samaksājis, pārdevēja jau sāk skanēt nākamā pircēja preces. Pa kuru laiku lai tur pie kases vēl pērk to e-talonu vai izņem naudu? Tādām lietām jāiet uz Narvessen, kad tur nav rindas.
    Visi šie pārtikas lielveikali spiež kasieres strādāt ar vien ātrāk, uz kā rēķina samazina darbinieku skaitu un rodas mūžīgās rindas. Pārdevējas “izdeg” ļoti ātri, tāpēc piemājas veikalā katru pus gadu ir nomainījies jau pilnīgi viss kolektīvs. Neiztur.

  3. Kretīni, vairāk nav ko teikt!!! Lūk, pakalpojumu pieejamība un klientu ērtība… tās bankas ir nedraudzīgs pasākums, lai to vietā nāk kas draudzīgāks

  4. Un visas tās pārmaiņas klientu “ērtībai”. Latvijā pat bankas nevar normāli sadzīvot.

Draugiem Facebook Twitter Google+