Dzelzceļa stacijas “Šķirotava” signalizācijas sistēmu centralizēs par 42 miljoniem eiro 0

Latvijas dzelzceļa uzņēmums “Latvijas Dzelzceļš” pirmdien noslēdzis līgumu ar pilnsabiedrību “Bombardier-Belam” par dzelzceļa stacijas “Šķirotava” signalizācijas sistēmas centralizāciju 41,99 miljonu eiro vērtībā, pavēstīja kompānijas mediju attiecību vadītājs Māris Ozols.

Reklāma
Reklāma
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 43
Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
TV24
“Viņi ir gatavi uz visādām neģēlībām.” Kas mudinātu Putinu pieņemt lēmumu uzbrukt NATO?
Lasīt citas ziņas

Viņš norādīja, ka stacija “Šķirotava” ir viens no būtiskākajiem dzelzceļa mezgliem Latvijā, kurā kravas vagonu apgrozījums pārsniedz sešus tūkstošus vienību diennaktī. Esošās elektriskās centralizācijas sistēmas stacijā ir novecojušas, jo ir ekspluatācijā kopš 1963.gada.

Attiecīgajā projektā ir paredzēta stacijas A, B, J un C parku aprīkošana ar mikroprocesoru (datorizētu) centralizācijas sistēmu (elektroniski vadāmām pārmijām, luksoforiem, pārbrauktuvju signalizācijas ierīcēm) un integrēto autobloķēšanas sistēmu. Būvniecības darbus paredzēts sākt tuvākajā laikā, lai tos pabeigtu līdz 2015.gada 31.decembrim.

CITI ŠOBRĪD LASA

Attiecīgajā konkursā piedalījās četri pretendenti – “Thales Transportation System”, “Bombardier-Belam”, LDFC un “Mipro”.

Tāpat kompānijas mediju attiecību vadītājs pastāstīja, ka “Latvijas Dzelzceļš” ar Eiropas Savienības Kohēzijas fonda atbalstu pašlaik modernizē šķirošanas uzkalnu šajā stacijā, kas ļaus par 30-40% palielināt uzkalna jaudu.

“Ņemot vērā kravu pārvadājumu attīstības dinamiku un īstenotos projektus, 2030.gadā stacijā paredzēts apstrādāt līdz desmit tūkstošiem vagonu diennaktī,” teica Ozols.

“Latvijas Dzelzceļš” pieder valstij. Tā koncerns nodarbojas ar kravu pārvadājumiem pa dzelzceļu un uztur infrastruktūru.