Parfimērijas un kosmētikas ražotāja AS “Dzintars” ražotne.
Parfimērijas un kosmētikas ražotāja AS “Dzintars” ražotne.
Foto: LETA

“Dzintars” glābj ādu un biznesu 9

Akciju sabiedrība “Dzintars” pieteikusi jaunu ārstnieciskās kosmētikas produktu līniju “Future Formula SOS”. Tā paredzēta cīņai pret matu izkrišanu, akni (pinnēm un pūtītēm), herpēm, pigmentācijas plankumiem un citām problēmām, kas liecina par novirzēm no ādas normas stāvokļa. Lai gan uzņēmums pērno gadu noslēdza ar mīnusa zīmi, vadība norāda, ka nākotnes aplēses vieš cerību. “Neraizējieties! Mūsu produkciju pirks vienmēr,” pārliecināti sacīja kompānijas valdes priekšsēdētājs Iļja Gerčikovs.

Reklāma
Reklāma

Tirgus Krievijā atjaunojas, Ukrainā – ne

TV24
Šoreiz “šefs” ir pielaidis kolosālu kļūdu. Vai Krievijas elite patiesībā gaida Putina nāvi? 41
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
RAKSTA REDAKTORS
“Šorīt viņi tur stāvēja vairāk nekā pusstundu, diskusijas bija skaļos toņos” – jautājam instruktoram, kuram no šoferiem šādā situācijā ir priekšroka 3
Lasīt citas ziņas

Jaunās līnijas galvenā priekšrocība esot dabisku aktīvo sastāvdaļu izmantošana, kas novērš ādas nepilnības un spēj precīzi sa­sniegt tās izcelsmes vietas. “Mūsu galvenā priekšrocība ir tā, ka strādājam godīgi. Šai produkcijai nav analogu. Tā ir taisnība, nevis komerciāla reklāma. Jauno produktu pamatprincips ir risināt konkrētas problēmas, neizmantojot medikamentus, bet gan sastāvdaļas, kas ir dabiskas un efektīvas. Pirmais produkts no šīs sērijas ir balzams pret matu izkrišanu, kas baro un nostiprina matu saknes, stimulē matu augšanu. To jau ir iespējams iegādāties, tāpat arī “Future Formula” sejas krēmus un serumus. Savukārt trīs līdzekļu komplekts pret pinnēm un pūtītēm veikalu plauktos parādīsies nākammēnes. Tajā iekļausim losjonu dziļai sejas ādas tīrīšanai, kas radīts uz desmit augu bāzes, intensīvu līdzekli pret pinnēm un pūtītēm uz tējas koka eļļas bāzes un sejas krēmu ar reģenerējošu efektu, lai novērstu aknes izraisītās sekas. Ilgus gadus pētījām, kas ir akne un kā to novērst. Produkti ir pārbaudīti, un tas, kas rakstīts uz to iepakojuma, 100% atbilst patiesībai. Saviem klientiem nemelojam. Nākamajā gadā līnija tiks papildināta ar vēl vairākiem produktiem, kurus izstrādājuši augsti kvalificēti “Dzintara” darbinieki,” jauno līniju lepni prezentēja I. Gerčikovs.

Parfimērijas un kosmētikas ražotājs “Dzintars” ir piedzīvojis divas lielas krīzes – 2008. un 2014. gadā, kas veicinājušas lielo parādu uzkrāšanos. To dēļ arī saruka tradicionālie tirgi Krievijā un Ukrainā. “Jauno produkciju plānots tirgot Latvijā, Eiropas Savienības valstīs, kā arī citās pasaules valstīs. Krievijā līdz ar ekonomiskās situācijas uzlabošanos uzlabojas arī pārdošanas rādītāji. Ukrainā pagaidām pieauguma nav,” situāciju komentēja kompānijas sabiedrisko attiecību speciāliste Linda Belaša.

CITI ŠOBRĪD LASA
Parfimērijas un kosmētikas ražotāja “Dzintars” valdes priekšsēdētājs Iļja Gerčikovs lepojas, ka ir izstrādāti jauni produkti, kuriem Latvijā analogu nav.
Foto – Karīna Miezāja

Piedāvājumus izsaka, pārdot neplāno

Pērnajā gadā kompānija strādāja ar piecu miljonu eiro apgrozījumu un zaudēja nepilnus divus miljonus eiro. Pirms gada, 2016. gada 17. oktobrī, Zemgales priekšpilsētas tiesa uzsāka “Dzintara” tiesiskās aizsardzības procesu (TAP). Tas ļauj parādniekam atjaunot spēju nokārtot savas saistības, ja uzņēmums nonācis finansiālās grūtībās vai uzskata, ka tajās nonāks. Šādos gadījumos tiesai jāiesniedz skaidra vīzija un biznesa plāns, kā restrukturizēt savu uzņēmējdarbību. To izdarīja arī “Dzintars”, tādēļ divu gadu laikā uzņēmumam jādara viss iespējamais, lai izkļūtu no parādiem, veicinātu tirgus, pārdošanas apmēru un apgrozāmo līdzekļu kāpumu. “Labprātīgi vērsāmies pēc palīdzības, lai varētu turpināt saimniecisko darbību esošo finansiālo grūtību apstākļos. Tiek plānots, ka šogad zaudējumi būs mazāki nekā pērn. Vadība ir pārliecināta par izstrādātās stratēģijas pareizību. Tāpat arī TAP plāns tiek pildīts,” uzsvēra L. Belaša.

Salīdzinājumā ar pagājušo gadu šī gada desmit mēnešu laikā uzņēmuma neto apgrozījums palielinājies par 15%. I. Gerčikovs norāda, ka gada laikā tika panākts ievērojams uzrāviens. Arī jaunā līnija “Future Formula” šī gada pirmajā pusē uzrādījusi stabilus pārdošanas apjomus.

Uz jautājumu, vai netiek plānots uzņēmumu pārdot, zinot, cik grūti tam klājas, L. Belaša “LA” norāda: “Piedāvājumi ir izteikti, taču pārdot uzņēmumu neplāno. Arī darbinieku skaits uzņēmumā nav samazinājies, tas pat ir pieaudzis – pie mums strādā vairāk nekā 330 cilvēku.” Arī algas esot kļuvušas lielākas. Tomēr “Firmas.lv” informācija liecina, ka uzņēmumā bijusi štatu samazināšana, nevis kolektīva palielināšana. 2014. gadā “Dzintarā” strādāja 398 darbinieki, pirms diviem gadiem 345, bet pērn – 331.

Priecē elegantais dizains

Pāragri spriest par to, vai jaunā produktu līnija spēs glābt uzņēmumu. Latvijas lielākā kosmētikas un sadzīves preču mazumtirdzniecības veikalu tīkla “Drogas” sabiedrisko attiecību speciāliste Elīna Junolainena teic, ka nevēlas komentēt zīmolu “Dzintars”, bet pavisam droši zināms, ka pie viņiem šo jauno produktu līniju iegādāties nevarēs. Arī kosmētikas ražotāja “Madara Cosmetics” mārketinga speciāliste Kristiāna Antonišķe atturējās no komentāriem. Lai būtu korekti, sākumā jāiepazīstas ar jauno kosmētiku.

Reklāma
Reklāma

“Nesen iegādājos melno ikru sejas serumu no “Future Formula” līnijas. Tas ir paredzēts ādas atjaunošanai un grumbu novēršanai. Varu teikt atzinīgus vārdus par to, šis jaunais “Dzintara” produkts man patika. Arī dizains skaists un elegants. Ieejot veikalā, serums uzreiz iekrita acīs – izskatījās smalki. Izmēģināju, šķiet, ka arī sastāvs ir labs un kvalitatīvs. Vienīgais – cena ir diezgan augsta – 50 eiro. Lietojot ilgtermiņā, jāskatās, vai būs efekts. Ja būs, tad arī ieguldītā nauda atmaksāsies,” savā pieredzē dalījās blogere vizāžiste Ilze Ceipe.