“Renegade” ir tipisks “Jeep” ar šai markai raksturīgu izskatu un dārgākajās versijās arī kārtīgu bezceļu aprīkojumu.
“Renegade” ir tipisks “Jeep” ar šai markai raksturīgu izskatu un dārgākajās versijās arī kārtīgu bezceļu aprīkojumu.
Publicitātes foto

Džipu saimes jaunpienācējs 0

“Fiat Chrysler Automobiles” koncerna sastāvā ietilpstošā leģendārā amerikāņu marka “Jeep” slavu ieguvusi ar klasiskiem apvidus automobiļiem. Taču mūsdienu tirgus pieprasa arī kompaktus krosoverus. Tieši tāds ir “Jeep” saimes jaunpienācējs “Renegade”, kas ir arī konkursa “Latvijas Gada auto 2016 pretendents”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm 24
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 21
Kāpēc apklusis Krievijas tirāns? Pēc prezidenta vēlēšanām pazudis Putins
Lasīt citas ziņas

Jaunais “Renegade” ir mazākais “Jeep” markas modeļu rindā un ir veidots uz vienas platformas ar “Fiat 500X”. Taču, neraugoties uz to, šis auto joprojām attaisno “Jeep” apvidniecisko tēlu. Dārgākajās versijās “Renegade” ir aprīkots ar “Jeep Active Drive Low” pilnpiedziņu un pazeminātajiem pārnesumiem un tad tas nepavisam vairs nav lielpilsētas krosovers, bet gan kārtīgs dubļu bridējs. Tiesa, vienkāršākajām modifikācijām, kā jau mūsdienu mazajiem krosoveriem pieņemts, ir tikai priekšpiedziņa. Arī klīrenss tad ir 175 mm, turpretī lepnākajā izpildījumā “Trailhawk” klīrenss jau ir 210 mm un šajā versijā “Renegade” ar savu salīdzinoši nelielo svaru bezceļos var pārspēt krietni iespaidīgākus džipus.

Tātad “Jeep Renegade” ir pieejams gan ar priekšpiedziņu, gan pilnpiedziņu, kas savukārt iedalās parastajā un tādā, kam ir iespēja pārslēgt pazeminātos pārnesumus.

CITI ŠOBRĪD LASA
Interjera apdare ir visai augstā līmenī.

Dzinēju paletē ir 1,6 litru atmosfēriskais benzīnnieks (110 ZS) un 1,4 litru benzīna turbomotors (140 vai 170 ZS), kā arī 1,6 litru turbodīzelis (120 ZS) un divlitru turbodīzelis (140 vai 170 ZS). Pilnpiedziņa tiek piedāvāta kopā ar jaudīgāko benzīnnieku un abām divlitru turbodīzeļa versijām. Deviņpakāpju automātiskā pārnesumkārba pienākas komplektā ar pilnpiedziņu, bet citās versijās ir sešpakāpju automāts, kā arī piecpakāpju vai sešpakāpju mehāniskā pārnesumkārba.

Kopš amerikāņi apvienojušies ar itāliešiem vienā koncernā, “Jeep” jauno modeļu interjers vairs nav kokains un askētisks. “Renegade” tam ir spilgts apliecinājums. Salonā ir patīkami apdares materiāli un valda mājīga atmosfēra. Priekšā sēdošajiem par ērtību trūkumu nav jāsūdzas, vietas starp blakussēdētājiem ir pilnīgi pietiekami. Arī aizmugurē ir gana daudz vietas diviem pieaugušajiem vai trim bērniem. Bagāžnieks ar 351 litra ietilpību šādas klases krosoveram ir uzskatāms par visnotaļ pieņemamu, bet, salokot aizmugures sēdekļu atzveltnes, var iegūt 1297 litru kravas telpu.

Lētākais “Jeep Renegade” ar 110 zirgspēku benzīna motoru un piecpakāpju mehānisko pārnesumkārbu pieejams par 18 900 eiro, savukārt modelis “Trailhawk” izpildījumā ar jaudīgāko dīzeli, gudrāko pilnpiedziņas sistēmu un deviņpakāpju automātu maksā gandrīz 31 tūkstoti eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.