Veikala “Maxima” ēka.
Veikala “Maxima” ēka.
Foto-LETA

“e-Maxima.lv” ieviesīs jaunu pakalpojumu – “Pasūti, piebrauc, paņem!” 1

Veikalu tīkla “Maxima Latvija” interneta lielveikals “e-Maxima.lv” aktīvi strādā pie sortimenta pilnveides, pilnveido preču pasūtīšanas un piegādes procesus un šomēnes ieviesīs jaunu pakalpojumu – “Pasūti, piebrauc, paņem”, biznesa portālu “Nozare.lv” informē “Maxima Latvija” komunikāciju vadītājs Jānis Beseris.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 191
Lasīt citas ziņas

Šī gada martā “e-Maxima.lv” svinēs savu otro dzimšanas dienu un to iezīmēs ar jauna pakalpojuma ieviešanu – “Pasūti, piebrauc, paņem”. Šāds pakalpojums ļaus apmierināt to klientu vajadzības, kuriem pēc sava pasūtījuma ērtāk ir ierasties pašiem. “Klients, kā ierasts, varēs veikt pasūtījumu internetā, taču pēc pasūtītajām precēm varēs doties pakaļ uz veikalu,” skaidro Beseris.

Vienlaicīgi ar jaunā pakalpojuma ieviešanu klientiem “e-Maxima.lv” arī aktīvi strādā pie labāka sortimenta izveides un tā atspoguļošanas, lai klientam būtu vieglāk orientēties piedāvāto preču klāstā un lai esošais sortiments apmierinātu viņu ikdienas vajadzības, stāsta Beseris.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Nākotnē vēlamies pilnveidot “e-Maxima.lv” preču pasūtīšanas un piegādes procesus, lai, piemēram, pasūtot “Meistara markas” smalkmaizītes, klients tās saņemtu vēl siltas,” “Nozare.lv” atklāj Beseris.

Jau vēstīts, ka “e-Maxima.lv” kopš veikala atklāšanas brīža veicis 50 000 piegāžu, no tām lielākā pasūtījuma kopsumma vienam klientam bijusi 6 244 eiro vērtībā. Šoferi, izvadājot preces, nobraukuši aptuveni 500 000 kilometru.

“Maxima Latvija” veikalu apgrozījums 2012.gadā bija 640,82 miljoni eiro, kas ir 8,99% pieaugums salīdzinājumā ar 2011.gada apgrozījumu – 587,94 miljoniem eiro, liecina “Firmas.lv” informācija.

Koncerna peļņa pieaugusi vairāk nekā septiņkārtīgi – no 2,7 miljoniem eiro 2011.gadā līdz 20,4 miljoniem eiro 2012.gadā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.