Foto: LETA

Eiropas koru olimpiādes publicitātes kampaņai atvēl 42 000 eiro 0

Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja (RTAB) “Nāciju Grand Prix Rīga 2017” un 3.Eiropas koru olimpiādes atpazīstamības veicināšanas kampaņai tērēs 41 965 eiro, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

Reklāma
Reklāma
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Lasīt citas ziņas

Iepirkuma nolikumā teikts, ka pakalpojuma nodrošinātājam kampaņas īstenošanas laikā jāizveido kampaņas radošā stratēģija, jāizstrādā kampaņas sauklis, jāizveido mediju un sabiedrisko attiecību stratēģija un jākoordinē kampaņa.

Kampaņa ir vērsta uz to, lai no līguma noslēgšanas brīža līdz šā gada jūlijam ikviens Latvijas iedzīvotājs taptu informēts par gaidāmo Koru olimpiādi, iegādātos biļetes uz programmas pasākumiem, kā arī aktīvi iesaistītos pasākuma līdzdalības akcijās un notikumos pirms pasākuma un tā laikā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kampaņas norises laiks paredzēts no līguma noslēgšanas brīdim līdz šā gada 23.jūlijam, kad noslēgsies “Nāciju Grand Prix Rīga 2017″ un 3.Eiropas koru olimpiāde”.

RTAB kampaņas ietvaros un pasākuma laikā nodrošinās interneta vietni Koru olimpiādes informācijai “singinriga.lv”, izdevumu – žurnālu par Koru olimpiādi, dažādas komunikācijas aktivitātes, PR pasākumus, informējot par gatavošanās darbiem Koru olimpiādei, kā arī pilsētvides noformējumu un vides reklāmas izvietojumu.

Vienlaikus kampaņas laikā tiks ierakstīts oficiālās pasākuma dziesmas videoklips, kura sagatavošana un ieraksts izmantojams kā kampaņas elements. Tāpat tiks nodrošināts komunikācijas saturs par programmas pasākumiem, dalībniekiem, līdzdalības iespējām, kā arī tiks izstrādāts līdzdalības akcijas “Pasaules koris” piedāvājums un īpašo aktivitāšu klāsts.

Pasākuma kopējā komunikāciju līnijā paredzēts izcelt tautasdziesmu, to dziedāšanas tradīciju, daudzveidību un dažādību pasaules mērogā, izmantojot to Koru olimpiādes komunikācijā, veidojot sociālo tīklu klipus un mācot latviešu tautasdziesmas pasaulei.

“Nāciju Grand Prix Rīga 2017” un 3.Eiropas koru olimpiāde norisināsies no šā gada 16.jūlija līdz 23.jūlijam. Pasākumā piedalīsies vairāk nekā 150 kori, kuri 10 konkursu kategorijās sacentīsies par “Nāciju Grand Prix Rīga 2017” un 3.Eiropas koru olimpiādes čempiona tituliem.

Atbilstoši publikācijai IUB mājaslapā, iepirkumā par “Nāciju Grand Prix Rīga 2017” un 3.Eiropas koru olimpiādes atpazīstamības veicināšanas kampaņu tika saņemts viens piedāvājums no SIA “Media Profile”, atzīstot to par uzvarētāju.

Reklāma
Reklāma

SIA “Media Profile” 2016.gadā strādāja ar 272 213 eiro apgrozījumu un peļņu 9310 eiro apmērā, liecina informācija “Firmas.lv”.

SIA “Media Profile” dibināta 2008.gadā un tās pamatkapitāls ir 2828 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Raivis Bergs.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.