Mobilā versija
Brīdinājums +1.6°C
Antonija, Anta, Dzirkstīte
Trešdiena, 7. decembris, 2016
17. septembris, 2016
Drukāt

Eksperts kritizē “airBaltic” – viņi pārāk ilgi kavējās ar lidaparāta evakuāciju no skrejceļa (1)

Aculiecienieces foto no facebook.com/ieva.gobaAculiecienieces foto no facebook.com/ieva.goba

Lidostas Rīga darbība bija paralizēta pārāk ilgi, un par to atbildība jāuzņemas aviokompānijai “airBaltic”, šovakar LNT raidījumam “Ziņas sešos” atzina Civilās aviācijas aģentūras (CAA) direktors Māris Gorodcovs.

Viņš gan uzsvēra, ka šādos gadījumos lidmašīna ir no skrejceļa jāpārvieto tā, lai nebūtu nekādu šaubu, ka šī procesa laikā gaisa kuģim nerodas papildu bojājumi, kas varētu novest pie bīstamām sekām nākotnē.

“Jā, tas ir pārāk ilgs laiks. Nekādu tādu starptautisko standartu ar noteiktiem termiņiem nav, jo katrs gadījums vai situācija ir unikāla. To, ko cenšas, cenšas pēc iespējas mazāku kaitējumu nodarīt tam gaisa kuģim. Tas nav lidostas pienākums to nodrošināt, tā ir pārvadātāja atbildība, bet risinājums tomēr ir jāatrod kopīgiem spēkiem,” raidījumam teica Gorodcovs.

Viņš norāda, ka “airBaltic” tehniķiem pēc lidmašīnas nosēšanās ilgstoši nav izdevies nofiksēt šasiju, lai lidmašīnu varētu pārvietot stumjot. Lidosta tikmēr jau bija gatava pārņemt iniciatīvu un pati novākt lidmašīnu no skrejceļa, jo kavēšanās notikusi pārāk ilgi.

Jau vēstīts, ka “Rīga” skrejceļš bija slēgts no plkst.10.26 līdz 15.55.

Jau ziņots, ka starptautiskās lidostas “Rīga” skrejceļš šodien tika slēgts, jo tehnisku iemeslu dēļ, “airBaltic” reiss BT641 ar lidmašīnu “Bombardier Q400 NextGen” no Rīgas uz Cīrihi starptautiskajā lidostā “Rīga” veica nosēšanos paaugstinātas drošības apstākļos.

Lidmašīnai bija radušās problēmas ar priekšējo šasiju.

Lidmašīnā atradās 63 pasažieri, no tiem divi bija bērni un viens zīdainis, kā arī četri apkalpes locekļi. Neviens lidmašīnas ārkārtas nosēšanās dēļ nav cietis.
Apkalpe, kas nosēdināja “airBaltic” lidmašīnu, kurai bija radušās problēmas ar priekšējo šasiju, bija pieredzes bagāta, pauda “airBaltic” Korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.

Savukārt Civilās aviācijas aģentūras direktors Māris Gorodcovs aģentūrai LETA iepriekš teica, ka starptautiskajai lidostai “Rīga”, sagaidot nolaižamies “airBaltic” lidmašīnu ar priekšējās šasijas problēmām, tas ir bijis pirmais šāds notikums, un jebkurš gadījums, kad lidmašīna nolaižas bez visām izlaistām šasijām ir ļoti nopietns incidents.

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. Vajag paplašināt lidlauku! 2 skrelceļus, pa kuriem vienlaikus var pacelties, vai nosēsties lidmašīnas! Bet tur blakus ir piezīdušies, salīduši kautkādi warehouse! Firmeles ielīdušas! Ar sū mietu vajag padzīt! Un paplašināt skrejceļus! Ērti, plaši, papildus! Protams, nekam jau nepietiek naudas, Nebagmājai Latvijai! Valsts smadzenes! Domājiet, kā dzemdēt Aizkavējušos ekonomiku! Visiem tehniskajiem, servisiem, ekstremālām situācijām, vajag izveidot Perfektu līmeni! Operatīvi, droši, ātri likvidēt, apturēt jebkuru Nelaimi! Glābt cilvēkus! Aizvākt radušos šķēršļus! Un ja vajadzēs, ieročus paņems rokās!

Aplamie apgalvojumi. Pēc intervijas ar Fātimu teoloģe par sievietes lomu islāmā (3)Pēc “LA” publicētās intervijas ar Līgu Fātimu Legzdiņu un “Latviešu mentalitāte sasaucas ar islāmu, prāto konvertīte Līga Fātima” lasītāji uzdeva jautājumus, vai
Draugiem Facebook Twitter Google+