Mobilā versija
+15.5°C
Jānis
Sestdiena, 24. jūnijs, 2017
2. decembris, 2015
Drukāt

Elektrības maksājums nepazudīs. Atbilde “LA” lasītājai (4)

Foto - LETAFoto - LETA

Vai “Latvenergo” darbiniekiem nebūtu katram klientam jāziņo par līguma numura maiņu? Gribēju samaksāt par kaimiņa elektrību, taču izrādās, ka numurs mainīts un kaimiņam laukos par to nav paziņots, līdz ar to uz pilsētu braukts par velti. Esmu sašutusi. Dace Upīte, 
Valmieras novadā

“Latvenergo” preses sekretāre Ivita Bidere atbild: “Vispirms jāpaskaidro, kādēļ ir mainījušies klientu līgumu numuri – klientu servisa un norēķinu ērtībām augusta beigās AS “Latvenergo” ieviesa jaunu, modernizētu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmu un darbu sāka jaunais portāls www.elektrum.lv. Līdz ar šīs jaunās sistēmas un papildiespēju ieviešanu uz to tika pārnesti esošie klientu līgumi un tika izveidoti jauni līgumu identifikācijas numuri. Mainījās tikai līguma numuri, visi pārējie līguma nosacījumi – produkta cenas, norēķinu kārtība – saglabājas nemainīgi. Atvainojamies par radītajām neērtībām, ja informācija par līguma numura maiņu nav sasniegusi klientu.” Līguma numuru maiņa attiecās uz teju miljonu klientu Latvijā, un “Latv­energo” informācija par līguma numura maiņu tika nodrošināta vairākos veidos – pa pastu, e-pastu, ar īsziņu. “Taču arī gadījumā, ja klients nav saņēmis informāciju par jauno līguma numuru, maksājumu var veikt arī ar veco līguma numuru. Lai klientiem nerastos satraukums un neskaidrības, “Latvenergo” norēķinu sistēma atpazīst arī iepriekšējos līguma numurus – tādējādi, ja klients veiks maksājumu, norādot iepriekšējo līguma numuru, maksājums nekur nepazudīs un tiks attiecināts uz faktisko līguma numuru,” piebilst uzņēmuma pārstāve.

Pievienot komentāru

Komentāri (4)

  1. Es vispār nesaprotu vai līgums ir ar Latvenergo vai elektrum?Kāpēc līgumā nav uzrādīts konta nr. uz kuru jāskaita?Ja zvanīšu pa telefonu-varu ne tā pierakstīt.Varbūt man nodiktēs ne to konta numuru?

  2. Latvenergo ir kārtīgs zagļu kantoris – viņi klientam nevar un negrib uzrādīt par kW/h galu galā ir samaksāts. Piesūta mistiskos rēķinus un beigās pasaka ka tie ir vai nu apmaksāti vai nesamaksāti, bet to par cik reālām kWh ir samaksāts pateikt nevar. Tas ir kāds biznesa noslēpums kārtējai krāpšanai? Kur paliek manas patērētāja tiesības? Es tak patērēju elektrību nevis apdrukātus papīrīšus.

  3. Laukos neviens klients nebija informēts par līguma maiņu un jauno nosaukumu. vai tā nav nolaidība ? naudu iekassēt prot ,bet informēt nē.

  4. Sveiki! Nezinu kà citiem, bet man caur interbanku maksàjumu nepieñèma, jo esot kłûda lîguma identifikācijā. Domāju, ka nebiju informèts par nr maiñu. Pagāja laiks meklējot un skaidrojoties. Diez vai tas bija vienīgi pareizais variants. Lai veicas! Priecīgu Adventi!

Valdis Krastiņš: Kādēļ ne mēs? Māc skaudība par francūžiem (9)Māc skaudība un apbrīns par franču uzdrīkstēšanos.
Lasītāju aptauja
Gata Šļūkas zīmējums
Gatis Šļūka. Iekod ar mani!
Vai veselības aprūpes pieejamība jāsaista ar nodokļu nomaksu?
Juris Jansons: Valodu lielu dara cilvēki (2)Man ir patiess gods būt starp tiem dažiem miljoniem, kuri var domāt, runāt un klausīties latviešu valodā.
Juris Lorencs: Globālo sasilšanu gaidot (3)Cīņā par zaļajām idejām aktīvi līdzdarbojas arī dažādu interešu lobiji
Liepnieks: Trukšņa pārvēlēšana ir jocīga un neticama (15)“Es zināju, ka socioloģija Jūrmalā bija Trukšņa kungam labvēlīga, bet tas tomēr likās tik jocīgi. Tas, ka viņš tik pārliecinoši uzvarēja ar tik jaunu un īpatnēju kampaņu, ir pilnīgi neiedomājami,” polittehnologs Jurģis Liepnieks apgalvoja RīgaTV 24 raidījumā "Preses klubs", komentējot Gata Trukšņa pārvēlēšanu Jūrmalas mēra amatā.
Draugiem Facebook Twitter Google+