×
Mobilā versija
-6.2°C
Eleonora, Ariadne
Trešdiena, 21. februāris, 2018
21. decembris, 2017
Drukāt

Elektrības rēķins nesaprotami pieaug. Parāds nu jau tūkstoš eiro (12)

Ekrānšāviņš no videoEkrānšāviņš no video

Nedienas ar skaitītāju piedzīvojis Aleksandrs Limbažu novadā. Ilgu laiku par elektrību viņš maksājis ap 50 eiro mēnesī, tad summa pieaugusi līdz 80 eiro, bet tad rēķins uzlecis līdz 100 eiro mēnesī.

Tā kā jaunu elektroierīču mājās nav, skaitītājs nodots pārbaudei. Ekspertīzes atzinums – skaitītājs ir sabojāts. Par skaitītāju atbild klients. Aleksandrs nesapratnē – vai viņš sabojājis skaitītāju, lai maksātu divas reizes vairāk?

Tomēr ekspertam ir izskaidrojums, kas noticis ar skaitītāju.

Pievienot komentāru

Komentāri (12)

  1. Sen jau pierādīts, ka latvija ir beztiesiska MISKASTE. Nabaga apkrāptais lietotājs. Viņš arī “tiesā” neko nepanāks, tikai iztērēs kaudzi naudas un “parāda” summa daudzkāršosies.

  2. Latvijas gāze nekad arī nebija vainīga, tas nekas ka uztaisīja malkas apkuri. Vai tad Latvenergo par kapeiku lētāks? Tracina jau tā klienta pilnīga neaizsargātība. A viņiem kaut mietu uz galvas tēs – viss poveri.

    • Tāmnieks/luterānis Atbildēt

      Kā nav kauna runāt, ka mūsu klients ir neaizsargāts! Mums katrā kantorī ir atbildīgais par sakariem ar sabiedrību- sūdzies un tevi sadzirdēs!, valstī ir Patērētāju aizsardzības dienests, Tiesībsargs, pati taisnīgākā tiesu sistēma pasaulē, kas garantē katra pilsoņa tiesības, brīvibas un soda neizbēgamību (piemēram- tikko notvēra aitu zagli, kaut tas bija noticis pirms ceturtdaļgadsimta!). Fakts, ka ir atsevišķi izņēmumi (3A, Vašķevičs, 2K un vēl pāris simtu sīku zaglēnu) tikai apstiprina šo apgalvojumu. Būsim saprotoši un neecēsimies par sīkumiem- būt monopolistam nav viegli!

  3. Manā gadījumā, sadales tīkls skaitītāju mainot, konstatēja bojātu plombi. Skaitītāju automātiski aizsūtīja uz ekspertīzi un angažētais ekspers protams konstatēja “iejaukšanos”. Sankcijas nesekoja, jo nekāda nenormāla patēriņa nebija gadu gaitā, tikai tas atzinums kremt, ka var konstatēt skaitītājā, ko viņi paši regulāri maina, lietotāja iejaukšanos. īpši gadījumā kad tur patēriņš ir 20-30kWh mēnesī, smieklīgi mazs lai kaut ko krāptos. Reiz gan man arī pastāstīja ka ekspertīzes veic nolīgti ārštatnieki, un atzinumus veido tādus kā pasūtītājam vajag. Kā ir bijis šajā gadījumā vilks viņu zin, bet man kļuva nedaudz stresaini kad paziņoja ka plombes bojātas.

    • Pie kam, iejaukties tais skaitītājos var jebkurš no ielas, atslēgas ta vienādas + ir vēl cirvji, laužņi dižāmuri!
      Pri čjom tut es, lietotājs?!

  4. Deputatiem lielās algas vajag vai nē.Tā ka maksa un nepīksti.

  5. Ahujenna!

  6. Cik no raidījuma bez tabu bija noprotams,ka skaitītāju klients nodevis sadales tīkla ekspertiem,kuri konstatējuši,ka skaitītājam blombes ir veselas un citu arējo bojājumu nav,bet radušos bojājumus var konstatēt tikai noņemot blombes no skaitītāja.Cik godīga ir sadales tīkla veiktā ekspertīze,tas ir cits jautājums,jo klients jau pie ekspertīzes veikšanas klāt nebija.Šeit ir tā situācija roka roku baro,bet vainīgs jau vienmēr būs patērētājs.Tas pats jau ir arī ar gāzes skaitītājiem,neatkarīgie eksperti ir labie čomi gāzes kantorim.Un mūsu valstī jau neko nepierādīsi,kaut tiesāsies,visiem šiem kantoriem būs taisnība,nevis klientam.

  7. Pie visā vainīgs pārmijnieks-gojs un punkts

  8. Kad pilnībā ieviesīs viedos skaitītājus, tad par summu lēkāšanu uz augšu beigs brīnīties. Ejam droši uz pilnīgu ciparu ekonomiku, kurā cirpēji par aitu trūkumu nekad nežēlosies!

  9. kā klients var atbildet par skaititāju kas ir latvenergo īpašums un pie visa noplombēts ka klat nevar tikt?

Draugiem Facebook Twitter Google+