Mobilā versija
+5.5°C
Sarmīte, Tabita
Piektdiena, 9. decembris, 2016
8. februāris, 2013
Drukāt

“Enter Gauja” izaicina “Live Riga”

Foto - LETAFoto - LETA

Ar atjaunoto Gaujas Nacionālā parka (GNP) tūrisma zīmolu – “Enter Gauja” – plānots izaicināt Rīgu kā tūrisma objektu Latvijā, kā arī padarīt GNP par “top 5” tūrisma objektu Baltijā, šodien jaunā zīmola prezentācijā uzsvēra zīmola izstrādātāja – aģentūras SIA “McCann Rīga” – pārstāvji.

Kā pasākumā norādīja aģentūras “McCann Rīga” vadītājs Gatis Mūrnieks, jaunajam GNP tūrisma zīmolam jākļūst par tādu, kas vēl pēc 20 gadiem liktu atcerēties un apmeklēt GNP.

Savukārt “McCann Rīga” stratēģiskais plānotājs Edgars Arnītis atzīmēja, ka ar šī zīmola palīdzību plānots veicināt gan vecākās, gan jaunākās paaudzes vēlmi apmeklēt Gaujas Nacionālā parka tūrisma objektus, kas nozīmē to, ka zīmolam jābūt spēcīgam ne vien ierastajā vidē, bet arī digitālajā vidē.

Arnītis skaidroja, ka patlaban GNP apvieno vairāk nekā 60 dažādus tūrisma objektus. Tāpēc, lai gan vietējiem, gan ārvalstu apmeklētājiem būtu vieglāk orientēties, zīmola izstrādes gaitā ir izveidotas četras galvenās sadaļas – daba, kultūra, vēsture un aktīvā atpūta.

Jauno tūrisma zīmolu veido trīs pamatprincipi – parka teritorija kā daudzveidīga tūrisma objekts, tūrisma objekti ar pievienoto vērtību un autentisks pirmatnējums. Šos principus apvienos Gaujas Nacionālā parka leģendas, tādējādi kā viena no jaunā GNP tūrisma zīmola pamatidejām ir “Leģendām apvīts ceļojums pāri laikam”.

Kā ziņots, 2012.gada septembrī biedrība “Siguldas reģiona tūrisma biedrība” parakstīja līgumu ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru par finansējumu projektam “Gaujas nacionālā parka tūrisma klastera attīstība”.

Ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu projekta “Gaujas nacionālā parka tūrisma klastera attīstība” gaitā turpmāko trīs gadu laikā biedrība kopā ar 52 partneriem, to vidū sešām pašvaldībām, Dabas aizsardzības pārvaldi, Vidzemes Augstskolu u.c., kas darbojas tūrisma nozarē GNP un pieguļošā teritorijā, sadarbosies gan esošo pakalpojumu sniegšanā, gan jaunu produktu izstrādē, kā arī vienota interneta medija izveidē, kopīgu mārketinga aktivitāšu īstenošanā u.c. aktivitātēs. Ar projekta palīdzību paredzēts attīstīt jaunus produktus, paaugstināt esošo tūrisma piedāvājumu kvalitāti, veidot vienotu zīmolu ar GNP kā tūrisma galamērķa centrālo mārketinga platformu, stiprināt pozicionējumu ar dabā balstītu tūrismu un radīt pamatu ilgtspējīgai dabas un sociālā kapitāla izmantošanai.

Projekts “Gaujas nacionālā parka tūrisma klastera attīstība” atbalstīts ERAF darbības programmā “Uzņēmējdarbība un inovācijas” aktivitātē “Klasteru programma”. Projekta kopējās izmaksas ir 340 000 latu, no tām ERAF finansējums 296 500 latu.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+