Publicitātes foto

Ērtāka un taupīgāka “Ford Kuga” 0

Nesen pie vietējā dīlera parādījies krosovera “Ford Kuga” otrās paaudzes modelis, kurš jau ir pieteikts konkursam “Latvijas Gada auto 2014”. 


Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 84
Lasīt citas ziņas

Pirmās paaudzes “Kuga” piesātinātajā kompakto krosoveru tirgū izcēlās ar pievilcīgu, dinamisku dizainu un precīzu gaitu. Jaunais modelis vizuāli pārveidots trešā “Focus” stilā. Interjera noformējums faktiski ir tāds pats kā fokusam. Auto izskatās atraktīvāks un dārgāks, taču, raugoties no stūrētāja pozīcijām, tas nav mainījies un saglabājis priekšgājējam raksturīgo veiksmīgo vadītāja vietas ergonomiku.

“Kuga” kļuvusi par 81 mm garāka nekā pirmās paaudzes modelis. Tas ļāvis palielināt bagāžnieka ietilpību no 360 līdz 456 litriem, un arī aizmugures pasažieriem atvēlētā telpa kļuvusi plašāka.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā jau universālam auto pieklājas, salons ir viegli transformējams lielāku kravu pārvadāšanai, tajā ir daudz sīklietu novietņu. Aizmugures sēdekļu atzveltnēm var regulēt trīs slīpuma stāvokļus.

Moderno tehnoloģiju cienītāji būs iepriecināti par plašo aktīvās drošības un komforta aprīkojumu. Var minēt tādas noderīgas lietas kā adaptīvā kruīzkontrole, joslu un vadītāja noguruma brīdinājuma sistēmas, ceļa zīmju atpazīšanas sistēma un aklo zonu brīdinājuma sistēma, kā arī automātiskās tālās gaismas, parkošanās palīgsistēma un dzinēja “Start/Stop” sistēma. Ļoti lietderīga ierīce ir automātiskā bremzēšanas palīgsistēma. Ja pilsētas satiksmē vadītājs nereaģē uz strauju distances samazinājumu un sistēma saprot, ka, tā turpinot, sadursme ir neizbēgama, mašīna pati sāk bremzēt. Šī ierīce no avārijas spēj pasargāt līdz ātrumam 30 km/h.

Būtiskākais tehniskais uzlabojums ir jaunais 1,6 litru benzīna motors “EcoBoost”, kas aizstāj iepriekšējo diezgan ēdelīgo 2,5 litru benzīnnieku. 1,6 litru benzīna turbomotors pieejams 150 un 180 zirgspēku versijās.

Mazākais motors kopā ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu ir lētākajai priekšpiedziņas versijai, bet lielākais benzīna dzinējs ir komplektā ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu un pilnpiedziņu.

Tāpat piedāvājumā ir arī divlitru turbodīzelis 140 un 163 zirgspēku versijās. Dīzeļiem pārnesumkārbu un piedziņas veidu variācijas ir visplašākās. Vienīgi priekšpiedziņas variantā jāsamierinās ar 140 zirgspēku dzinēju un mehānisko pārnesumkārbu.

“Ford Kuga” cena sākas no 13 990 latiem par priekšpiedziņas versiju ar benzīnnieku, bet lētākā pilnpiedziņa pieejama kopā ar dīzeli, cena no 18 200 latiem.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.