Mobilā versija
-1.1°C
Niklāvs, Nikola, Nikolajs, Niks
Otrdiena, 6. decembris, 2016
26. februāris, 2014
Drukāt

“Euronews” pakļaujas Krievijas cenzūrai (2)

Foto - AFP/LETAFoto - AFP/LETA

Televīzijas kanāls “Euronews” nekavējoties reaģējis uz Krievijas Ārlietu ministrijas “sašutumu” par telekanāla “Facebook” lapā ievietoto fotogrāfiju, kurā redzams Ukrainas karoga krāsās izkrāsotais piemineklis “padomju atbrīvotājiem” Bulgārijas galvaspilsētā Sofijā, un Maskavai nepatīkamo attēlu aizvācis.

Uz pieminekļa bija arī uzraksti “Slava Ukrainai” un “Kaputin”. “Šā attēla publicēšana ir nepareizi saprasta kā programmas paziņojums un pretēji mūsu gribai ir aizvainojusi daudzus skatītājus. Tāpēc mēs noņemam to, tomēr vienlaikus nepieņemam apsūdzības par kara veterānu piemiņas aizvainošanu,” teikts telekanāla paziņojumā. Televīzijas ziņu kanāls “Euronews” izveidots 1993. gadā. Tā galvenā mītne ir Francijas pilsētā Lionā. Telekanāls pieder 21 valsts raidsabiedrībām, tajā skaitā Krievijas Valsts televīzijas un radio komitejai. Kopš 2001. gada telekanāls raida arī krievu valodā. “Euronews” ir pieejams 350 miljoniem mājsaimniecību 155 valstīs. To skatās 170 miljoni mājsaimniecību Eiropas valstīs.

Pievienot komentāru

Komentāri (2)

  1. tas pasūta mūziku! Krievijai EUronews pieder 15 % no kopējā katla. Drīz dzirdēsim ne to vien! Ja taisnība ir svarīgāka par naudu, tad jāskatās pavisam citi TV kanāli, tie, kas vienmēr atspoguļo notikumus objektīvi. Nevar cerēt, ka kaut viens eiropejietis ticēs turpmāk Euronews, ja pakļausies totalitāras valsts spiedienam par naudu…

  2. Gļēvie un pērkamie rietumu pintiķi! Kauns par tādu iztapību naftas un gāzes dolāru kukuļiem un to devēj – krievu nekauņu priekšā

Pēc sakāves referendumā no amata atkāpjas Itālijas premjers RenciItālijas premjerministrs Mateo Renci paziņojis par atkāpšanos no amata, kas seko pēc tam, kad svētdien notikušajā referendumā tika noraidītas viņa vadītās valdības
Draugiem Facebook Twitter Google+