Foto AFP/Scanpix/LETA

“Facebook” vadītājs sola izmaiņas sociālajā tīklā 2

Sociālā tīkla “Facebook” vadītājs Marks Zakerbergs, tiekoties ar Eiropas Parlamenta (EP) deputātiem, atvainojies par kļūdām, ko viņa uzņēmums pieļāvis saistībā ar datu drošību, un paudis apņēmību veikt izmaiņas sociālajā tīklā.

Reklāma
Reklāma
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Kokteilis
Krišjāņa Kariņa sieva Anda publisko emocionālu vēsti vīra atbalstam: “Es apprecēju vienu no drosmīgākajiem, godīgākajiem, gudrākajiem un labestīgākajiem vīriešiem pasaulē” 435
Lasīt citas ziņas

“Būs nepieciešams laiks, lai izdarītu visas izmaiņas, kas mums šeit jāveic,” paziņoja Zakerbergs.

“Es esmu apņēmies izlabot šo un veikt nozīmīgus ieguldījumus, kas nepieciešami, lai turētu cilvēkus drošībā,” viņš piebilda.

CITI ŠOBRĪD LASA

Zakerbergs arī norādīja, ka “Facebook” kopš ASV prezidenta vēlēšanām 2016.gadā ir labāk sagatavojies dezinformācijas identificēšanai un dzēšanai.

“Mēs toreiz pārāk lēni identificējām Krievijas iejaukšanos “Facebook”,” sacīja Zakerbergs. “Man ir lielāka pārliecība, ka tālāk mēs to sakārtosim, jo mēs kopš 2016.gada jau esam paveikuši labāku darbu vairākās svarīgās vēlēšanās, ieskaitot Francijas prezidenta vēlēšanas, Vācijas vēlēšanas un Alabamas vēlēšanas ASV pagājušajā gadā.”

Viņš arī vērsa EP deputātu uzmanību uz “Facebook” pozitīvo lomu, ļaujot līderiem tieši kontaktēt ar vēlētājiem un palīdzot reģistrēties miljoniem cilvēku visā pasaulē, kuri citādi nebūtu devušies vēlēt.

Jau vēstīts, ka “Facebook” iekļuva privāto datu aizsardzības skandālā pēc ziņām, ka Lielbritānijā bāzētais politisko konsultāciju uzņēmums “Cambridge Analytica”, kuru bija nolīgusi Donalda Trampa ASV prezidenta vēlēšanu kampaņa, var būt izmantojis 87 miljonu ASV vēlētāju “Facebook” profilu informāciju bez viņu atļaujas.

Eiropas Savienībā 25.maijā stāsies spēkā Vispārīgā datu aizsardzības regula (GDPR), kas paredz stingrākus datu aizsardzības noteikumus, un “Facebook” ir solījis tos ievērot.