Publicitātes foto

Filmā “Transformeri: Iznīcības laikmets” reklamēti 55 zīmoli 0

Amerikāņu režisora Maikla Beja filmai “Transformers: Age of Extinction” (“Transformeri: Iznīcības laikmets”) piešķirta “Brandcameo” balva par visapjomīgāko produktu izvietošanu, vēsta britu laikraksts “The Guardian”.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 84
Lasīt citas ziņas

Pavisam filmā reklamēti 55 zīmoli, kuru vidū ir alus ražotājs “Budweiser”, modes gigants “Armani” un “Yili” piens.

Lai arī dažās valstīs produktu izvietošanu televīzijā īpaši jāatzīmē, kino šajā ziņā tiek regulēts daudz mazāk. Taču lielākie produktu izvietotāji ik gadu tiek kaunināti ar “Brandcameo” balvām.

CITI ŠOBRĪD LASA

Otro vietu ieguva režisora Deivida Finčera trilleris “Gone Girl” (“Neatrodamā”), kurā izvietoti 48 dažādi zīmoli, bet trešo vietu ieņem komēdija “Ride Along” ar 37 zīmoliem.

Atsevišķs “Brandcameo” apbalvojums tika pasniegts tehnoloģiju kompānijai “Apple”, kuras produkti parādījušies deviņās no 35 aizvadītā gada populārākajām filmām ASV.

Savukārt drāma “The Theory of Everything” (“Teorija par visu”) par britu zinātnieku Stīvenu Hokingu tika godalgota par produktu izvietošanu “Oskara” balvai nominētā kinolentē. Kādā svarīgā ainā bija labi redzams “Tide” veļas mazgāšanas līdzeklis, kas tika atzīts par ASV auditorijai atpazīstamāku nekā “Daz”, kas populārāks Hokinga dzimtajā Lielbritānijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.