Ekonomika
Bizness

FOTO: Atklāts pirmais jaunā koncepta optikas salons “Vizionette”0


Durvis vēris pirmais jauna koncepta optikas salona “Vizionette”.
Durvis vēris pirmais jauna koncepta optikas salona “Vizionette”.
Publicitātes foto

Baltijā lielākais redzes aprūpes uzņēmums “OC Vision” tirgū ieviesis jaunu optikas zīmolu. “Pasaules Optikas” briļļu saloni tiks pārveidoti par mūsdienīgu, inovatīvu un 21. gadsimtam atbilstošu optikas veikalu tīklu “Vizionette”.

Durvis plašākai publikai jau vēris pirmais optikas veikals “Vizionette”, kas atrodas t/c “Domina Shopping”, savukārt, otra salona atklāšanas pasākums “Galerija Centrs” gaidāms šī gada oktobrī.

“OC Vision” grupa trīs gadu laikā investēs vairāk nekā vienu miljonu eiro jaunu optikas salonu izveidei Rīgā. Optikas salona “Vizionette” izveidē t/c “Domina Shopping” investēti 150 000 eiro.

Jaunajos optikas salonos būs iespēja ne tikai iegādāties jaunākajām briļļu modes tendencēm pasaulē atbilstošas brilles, bet arī pirmo reizi optikas nozarē būs pieejams pašapkalpošanās sektors: briļļu izvēli atvieglos pārdomāts iekārtojums un tehnoloģijas.

“OC Vision” valdes priekšsēdētājs Jānis Dzenis norāda, ka kopš 1991. gada, kad tika atvērts pirmais “Vision Express” Latvijā, pagājis vairāk nekā ceturtdaļgadsimts. Šo gadu laikā “OC Vision” ir pierādījis, ka vietējā kapitāla uzņēmums var veidot un attīstīt optometrijas nozari Latvijā.

Bet pasaule nestāv uz vietas – tā nemitīgi modernizējas, un arī optikas nozarei to ir pienācis laiks darīt. Pēc rūpīgas tendenču analīzes tika izstrādāts jauns optikas veikalu koncepts – “Vizionette”, kas ietver sevī lielāko daļu inovāciju, kas patlaban pasaulē ir izgudrotas, atzīmē J. Dzenis.

“Mēs esam pārliecināti, ka ikviens šeit varēs atrast savas brilles, ar kurām lepoties, un kontaktlēcas, kas derēs kā uzlietas! Turklāt, esam optikas salonu iekārtojuši mājīgi, lai ikviens tajā justos komfortabli.”

OC Vision Tirdzniecības attīstības direktore Marta Siliniece skaidro, ka uzņēmuma veiktie pētījumi liecina, ka lielākās barjeras, pērkot brilles, ir ilgais meklēšanas laiks, pārāk šaurs sortiments, augsta briļļu cena un bailes no redzes pārbaudes.

Tāpēc jaunā “Vizionette” koncepta ietvaros iepirkšanās būs gan izklaidējoša, gan izglītojoša. Liels uzsvars optikā ir jaunākajiem dizaineru zīmoliem – “Hugo Boss”, “Gucci”, “Marc O’Polo”, “Andy Wolf”, “Tom Tailor”, “Ted Baker”, “S.Laurent”, “Guess”, “Versace”, “Prada” u.c. unikālā vismaz 20 modeļu sortimentā, kas nav pieejams nekur citur Baltijā.

Tāpat jaunais optikas koncepts atbalstīs arī vietējos dizainerus – no nākamā gada marta pircējiem tiks piedāvāta mūsdienīgā latviešu zīmola “One Wolf” saulesbriļļu kolekcija.

Optometrista kabinets un iekārtas izvēlētas, ņemot vērā labāko Lielbritānijas un Francijas optiku pieredzi, norāda M. Siliniece. Acu atslodzei un relaksācijai pēc briļļu pirkuma “Vizionette” būs pieejama arī ekskluzīva acu SPA zona ar acu masāžas ierīci.

Tāpat optikas salonā būs pieejama briļļu pašapkalpošanās remontdarbnīca, kurā klienti ērti varēs paši saskrūvēt un notīrīt savas brilles. Veikalā būs pieejams vairākkārt uzpildāms briļļu tīrīšanas šķidrums, ko klienti pēc īpašas “Vizionette” pudelītes iegādes, varēs paši uzpildīt bez maksas.

Jaunais zīmols “Vizionette” ir tapis sadarbībā ar reklāmas aģentūru “Pagan Ogilvy”, grafisko dizaineri Viesturu Staņislavski, bet telpu dizainu jaunajiem optikas veikaliem veidojusi aģentūra “Colorart Media”.

“OC Vision” ir lielākais optikas un optometrijas pakalpojumu sniedzējs Baltijas valstīs, kas rūpējas par klientu acu veselību un redzes komfortu.

“OC Vision” pakalpojumi ir saņemami 72 mazumtirdzniecības veikalos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, kā arī vairumtirdzniecībā. Uzņēmuma konsolidētais bruto apgrozījums 2018. gadā sasniedzis 25 miljonus eiro.

Saistītie raksti

Uzņēmums darbojas kopš 1991.gada, tā galvenā mītne atrodas Rīgā. “OC Vision” uzņēmumu grupā ietilpst veikalu tīkli “Vision Express” Latvijā un Lietuvā, “OptiO” Latvijā un Lietuvā, “Pasaules Optika” | “Vizionette” Latvijā, veikals “Lornete” Latvijā, interneta veikals “dr.Lensor” Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, kā arī vairumtirgotājs “opptica” Baltijā un NVS.

Uzņēmuma dibinātāji un attīstītāji ir Latvijas pilsoņi un optometrijas mācību spēki no Latvijas Universitātes, kas ir viena no optometrijas pētniecības un izglītības līderēm Eiropā. “OC Vision” ir optometrijas studiju programmas atbalstītājs Latvijas Universitātē.

LA.lv
LE
LETA
Ekonomika
“Esmu dzirdējis par trim pretendentiem.” Izskan versijas par investoriem, kas interesējas par “Olainfarm”
10 stundas
LA
LA.LV
Ekonomika
Noskaidrots, kas ieviesīs un uzturēs vienoto datu vidi “Rail Baltica” dzelzceļa līnijai
11 stundas
SD
Sandra Dieziņa
Ekonomika
Par miljonāru dēvētais Kesenfelds dibinājis jaunu uzņēmumu
12 stundas

Lasītākie raksti

Par svarīgo

Raivis Šveicars
Latvijā
“Latvija veidojas kā nopietns reģionālais digitālo tehnoloģiju centrs.” INTERVIJA ar “LVRTC” vadītāju Edmundu Beļski 1
Intervija 3 stundas
LE
LETA
Sports
Gulbim turpinās lejupslīde ATP pasaules rangā
5 stundas
UG
Uldis Graudiņš

Dabā
Stikla rūpnīcas Latvijā vairs nav, nevienam tā vākšana īpaši izdevīga nav…
4 stundas
SK
Skaties.lv
Latvijā
VIDEO. “Sitiens bija riktīgs…” Ķeguma pusē avarē mikroautobuss un vieglais auto
2 stundas
LE
LETA
Latvijā
Šoferus šonedēļ sāks kontrolēt ar kameru aprīkota netrafarēta policijas automašīna
5 stundas