Ekonomika
Bizness

FOTO: “Gemoss” atver veikalu-noliktavu tādā ēkā, kuru paredzēts nojaukt0


"Gemoss" atver pop-up veikalu-noliktavu.
"Gemoss" atver pop-up veikalu-noliktavu.
Publicitātes foto

Šā gada 17.aprīlī Rīgā, Brīvības ielā 111, uzņēmums “Gemoss”, kas ir pazīstams kā bāru, restorānu un viesnīcu aprīkojuma tirgotājs, kā arī viens no lielākajiem riekstu un žāvēto augļu importētājiem Latvijā, atver pop-up veikalu-noliktavu bāriem un restorāniem ar tādu pašu nosaukumu – “Gemoss”.

Jaunā pop up veikala-noliktavas “Gemoss” platība ir 250 m2 un tas apmeklētājiem būs pieejams vismaz gadu – kā tas pieņemts pop-up vietām atvērties uz noteiktu laiku.

Gemoss pop-up veikalā apmeklētājiem tiks piedāvāts daudzveidīgs bāru, restorānu un viesnīcu nozarei nepieciešamo preču klāsts.

Plašā izvēlē klientiem tiks piedāvāti trauki, glāzes, galda piederumi, virtuves inventārs, dažādi konservi, garšvielas, sīrupi un bakalejas preces, kā arī plašs sveramo riekstu, sēklu un žāvētu augļu klāsts.

Katru nedēļu jaunajam veikalam tiks piegādāta svaigi grauzdēta augstas kvalitātes kafija “Andrito”, ko varēs gan iegādāties, gan baudīt uz vietas.
"Gemoss" atver pop-up veikalu-noliktavu
“Gemoss” vadītāja Ieva Treija: “”Gemoss” pop-up veikals ir mūsu radošuma izpausme. Māja, kurai tuvākajos gados paredzēta nojaukšana, tiek iedzīvināta ar vai nu vecām, aizmirstībā nonākušām, vai tieši otrādi – speciāli šai vietai radītām mēbelēm.”

“Ar jauno veikalu mēs nedaudz izaicinām, bet vienlaicīgi arī meklējam interesanatākus veidus, kā uzrunāt klientus, pietuvoties jaunai, modernai paaudzei.”

“Klienti, kuriem ir tuvas “Zero waste” vērtības, ir laipni aicināti, jo riekstu, žāvētu augļu, sēkliņu, graudaugu, kā arī BIO produkcijas klāsts šeit būs visplašākais. Tomēr jāatzīmē, ka šis nav Zero Waste koncepta veikals, jo šeit būs pieejama arī fasēta produkcija,” skaidro I. Treija.

“Gemoss” no maza ģimenes uzņēmuma ar diviem darbiniekiem 25 gadu laikā ir kļuvis par vienu no vadošajiem savas nozares uzņēmumiem.
Saistītie raksti

Uzņēmuma veiksmes pamatā ir lielisks darbinieku kolektīvs, profesionāli izveidots sortiments un ilgstoša sadarbība ar klientiem.

Uzņēmums ar katru gadu paplašina savu zīmolu klāstu, pārstāvot ne vien riekstus un žāvētus augļus, bet arī garšvielas (“Gemo Spice”), konservētu produktu sortimentu (“Gemo Food” un “Gemo Fruits”), graudaugus un pākšaugus (“Just Nature”) un konditorejas un desertu dekorus (“Cake n Bake” un “Chocolate it”).

LA.lv
LA
LA.LV
Ekonomika
FOTO: Latviešu studenti ASV pārdod grāmatas par 3,5 miljoniem dolāru
1 diena
LE
LETA
Ekonomika
Licenci taksometru pakalpojumu sniegšanai lidostā “Rīga” saņēmusi tikai viena takšu apvienība
1 diena
UG
Uldis Graudiņš

Ekonomika
Latvija nekad nepārstrādās visus šķiroto atkritumu veidus. Kā rīkoties?
1 diena

Lasītākie raksti

Par svarīgo

GL
Gunta Lūse
Latvijā
Lai jūrkant’ netrūkst dzīvīguma! Ciemos pie Rojas Jūras zvejniecības muzeja krājuma glabātājas
26 minūtes
LE
LETA
Latvijā
Zarnu infekcijas simptomi atklāti 19 bērniem un četriem bērnudārzu darbiniekiem Siguldas pusē
2 stundas
LA
LA.LV
Sports
FOTO: Kamēr politiķi domā, fani bauda lielo rallijkrosu
42 minūtes
LL
LETA, LA.lv
Dabā
Pirmdien uzspīdēs saule un pūtīs spēcīgs vējš
3 stundas
Uldis Šmits
Pasaulē
Uldis Šmits: Bandinieki politiskajā šahā
46 minūtes