Mobilā versija
Brīdinājums +14.7°C
Vanda, Veneranda, Venija
Sestdiena, 23. septembris, 2017
14. septembris, 2017
Drukāt

FOTO: Jana Duļevska, Pauls Timrots un Ineta Radēviča strādā pasu nodaļā (4)

Foto - Karīna MiezājaFoto - Karīna Miezāja

Atklājot laba servisa kustības kampaņu valsts pārvaldē, ceturtdien, 14. septembrī, iedzīvotājiem bija unikāla iespēja noformēt vai saņemt savu pasi vai personas apliecību (eID karti) pie sabiedrībā zināmiem cilvēkiem.

Ar laba servisa kustību valsts pārvaldē Valsts kanceleja jau trešo gadu pēc kārtas aicina iedzīvotājus novērtēt izcilu klientu apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Laba servisa kustības mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos, informēja Valsts kancelejā.

Kampaņu atklāja ar īpašu pasākumu, kurā Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes klientu apkalpošanas speciālistu lomā iejutās Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis, Latvijas Vieglatlētikas savienības prezidente Ineta Radēviča, Radio SWH personība Kaspars Breidaks, TV personība Jana Duļevska un SEB bankas Private Banking vadītāja Aija Miķelsone.

J.Duļevska akcentē, ka “valsts pārvaldes klientu apkalpošana augstā līmenī veicina iedzīvotāju uzticēšanos valsts iekārtai un pārliecību par pārvaldes funkciju sekmīgu izpildi. Savukārt tas iedrošina klientu savā veidā piedalīties valsts attīstības procesos”.

Pievienot komentāru

Komentāri (4)

  1. lielo zēnu un meiteņu rotaļas

  2. Interesanti, kādā valodā viņi apkalpoja tos pilsoņus, kuri liek “mīksto” latviešu valodai un pieprasa, lai ar šiem visur un vienmēr runā krieviski??

  3. Vai ir pārliecība ka šie smalkā galdiņa urbēji neiedos pilsoņu pases nepilsoņiem? TE ar bļaustīšanos vien nepietiek.

Draugiem Facebook Twitter Google+