Ekonomika
Tehnoloģijas

FOTO: Latviešu izveidots aplikācijas dizains gūst panākumus pasaules lielākajā dizaina konkursā0


Latviešu uzņēmums “UX Design Agency” izcīnījis sudraba apbalvojumu pasaulē plašākajā dizaina konkursā “A'Design Awards”
Latviešu uzņēmums “UX Design Agency” izcīnījis sudraba apbalvojumu pasaulē plašākajā dizaina konkursā “A'Design Awards”
Publicitātes foto

Latviešu uzņēmums “UX Design Agency” izcīnījis sudraba apbalvojumu pasaulē plašākajā dizaina konkursā “A’Design Awards”, kas ik gadu pulcē tūkstošiem pasaules labāko dizaineru no vairāk nekā 100 valstīm.

Uzņēmums “UX Design Agency” saņēmis sudraba apbalvojumu kategorijā “Mobile Technologies, Applications and Software Design” par inovatīvo mobilās bankas aplikācijas “Light Bank” dizaina konceptu.

“Light Bank” ir nākamās paaudzes mobilās bankas dizains, kas lauž stereotipu par finansēm kā kaut ko komplicētu, neizprotamu un lietotājam nepatīkamu.

“A’Design Award” ir viens no ietekmīgākajiem konkursiem dizaina industrijā. Ik gadu tam piesakās vidēji 35 tūkstoši dizaina profesionāļu no visas pasaules. Šogad apbalvoti 2437 laureāti no 106 valstīm, kas sacentās par labākā telpiskā, industriālā, modes un digitālā dizaina titulu 98 dažādās kategorijās.

Iesniegtos dizaina darbus vērtēja starptautiska, rūpīgi izraudzīta 200 cilvēku žūrija, kuras sastāvā bija ne tikai ietekmīgi dizaina profesionāļi un pazīstami akadēmiķi, bet arī preses pārstāvji un uzņēmēji.

“UX Design Agency” dibinātājs un vadītājs Aleksandrs Krēgers:

“Kā sevi pozicionē balvas organizatori, “A’Design Award” saņemšana norāda uz izcilības latiņu, ko spēj sasniegt tikai patiesi progresīvi un inovatīvi dizaineri, kas maina pasauli.”

“Esmu ārkārtīgi gandarīts, ka respektabla, starptautiska žūrija par tādu ir atzinusi arī “UX Design Agency”. Tas nozīmē, ka mūsu centieni iedvesmot finanšu industriju pozitīvām pārmaiņām, rezultējas panākumiem. Es tiešām ticu, ka koncentrēšanās uz lietotāju, viņa vēlmēm un vajadzībām ļauj izveidot pilnīgi citādāku – patīkamu, vieglu un saprotamu finanšu pieredzi, kas ir neizsakāmi svarīga jebkuram lietotājam.”

Latviešu uzņēmums “UX Design Agency" izcīna balvu

Līdz ar uzvaru “UX Design Agency” ieguvuši tiesības piedalīties prestižajā “A’Design Award Gala” apbalvošanas ceremonijā, un uzvarētāju izstādē, kas būs aplūkojama “Museum of Outstanding Design”, Komo, Itālijā no 10. jūnija līdz 31. Jūlijam.

UXDA izveidotais “Light Bank” jau iepriekš guvis starptautisku atzinību, kļūstot par “London Design Award” zelta laureātu un saņemot bronzas apbalvojumu “International Design Awards”.

Tāpat “UX Design Agency” bija labāko Latvijas uzņēmumu vidū LIAA un Ekonomikas ministrijas organizētajā “Eksporta un inovācijas balvā 2018”, kā arī saņēma “Accenture” piešķirto “Labākais digitālais dizains” atzinību “Latvijas Dizaina gada balvā 2019”.

Koncepts izstrādāts pēc “UX Design Agency” radītās unikālās Finanšu Dizaina Metodoloģijas, kas ietver padziļinātu lietotāja psiholoģijas, kompānijas un produkta izpēti, servisa arhitektūras projektēšanu un dizaina izstrādi.

Koncepta vizuālais tēls veidots iedvesmojoties no netveramās dabas burvības un krāsu spēlēm.

Finanšu dizaina aģentūra dibināta 2015. gadā. Kopš tās pirmsākumiem, bez ārējā finansējuma piesaistes uzņēmums palielinājies līdz 18 cilvēkiem. Līdz šim izstrādāti vairāk nekā 60 risinājumi dažādiem finanšu uzņēmumiem no 27 pasaules valstīm.

“UX Design Agency” iekļauta pasaules dizaina aģentūru TOP20 un pēc “Manifest” un “Clutch” veiktā pētījuma pasludināta par vienu no vadošajām finanšu UX dizaina aģentūrām pasaulē.

“UX Design Agency” klienti ir ārvalstu bankas, “finTech” jeb finanšu tehnoloģiju uzņēmumi un lielākie banku programmatūras veidotāji, kas iekļauti Forrester TOP10 sarakstā.

“UX Design Agency” tiecas ietekmēt finanšu industrijas uzņemto kursu un “humanizēt” to, uzsverot lietotāj-centrēta dizaina nozīmību.

Saistītie raksti

Ar aktīvu dalību konferencēs un rakstu publicēšanu pasaulē pazīstamos finanšu un dizaina medijos, Latvijā izveidotais uzņēmums ieguvis atpazīstamību pasaules mērogā kā viedokļu līderis.

Līdz šim UX Design Agency izplatītie raksti sasnieguši vairāk nekā 200 000 finanšu profesionāļu no 127 pasaules valstīm.

LA.lv