Latvijā radīts modes zīmols “Rock and Mouse” debitē Londonas bērnu modes nedēļā.
Latvijā radīts modes zīmols “Rock and Mouse” debitē Londonas bērnu modes nedēļā.
Publicitātes foto

FOTO: Latvijā radīts zīmols debitē Londonas bērnu modes nedēļā 0

Londonā ar vērienu aizvadīta Londonas bērnu modes nedēļa “Mini mode”, kurā pārstāvēti bērnu modes zīmoli no visas pasaules. Dalībnieku vidū pārliecinoši debitēja Latvijā radītais bērnu apģērbu zīmols “Rock and Mouse”. Modes nedēļā piedalījās tādi starptautiski atpazīstami zīmoli kā: dāņu “Molo”, franču “Billieblush”, “Oscar et Valentine”, “Carrément Beau”, kā arī Lielbritānijas zīmoli “Zoobug London” “Little People London”, “ISCREAM” un daudzi citi.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību 12
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Lasīt citas ziņas

“Rock and Mouse” modes nedēļas ietvaros prezentēja divas kolekcijas – industrijas profesionāļiem tika izrādīta 2020. gada vasaras kolekcija Mazais atpūtnieks (Little Voyager), savukārt plašākai publikai, presei, blogeriem un citiem interesentiem tika prezentēta aktuālā (see now-buy now) rudens-ziemas kolekcija Mazais dumpinieks (Little Rebel).

Gluži kā iepriekšējās, arī šajās “Rock and Mouse” kolekcijās valda ērtums un košas apdrukas. Apģērbu modeļi radīti ar domu, lai tie kļūtu par pašu mazāko valkātāju mīļāko apģērbu! “Nākošās vasaras kolekcija Mazais atpūtnieks ir par piedzīvojumiem, ļaušanos mirklim un skaistu atmiņu radīšanu – to ir iedvesmojusi Latvijas vasara pie dabas – jūra, smiltis un pļavas”, stāsta zīmola izveidotāja Ieva Trumpekoja. Savukārt rudens-ziemas kolekcija Mazais dumpinieks ir urbānās vides, graffiti un bērnu zīmējumu iedvesmota. Tās vieno pamanāmas audumu apdrukas, kas radītas sadarbībā ar māksliniecēm Elīnu Zelču un Aismu Valteru, funkcionāls un mazliet roķīgs dizains. “Līdz šim mūsu piedāvājumā bija apģērbi un aksesuāri bērniem no dzimšanas līdz aptuveni sešu gadu vecumam, bet tuvākajā laikā piedāvājumu paplašināsim un piedāvāsim arī lielākus izmērus – līdz pat desmit gadu vecumam”, atklāj Ieva.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Rock and Mouse” nākotnes plānos ir eksporta paplašināšana un jaunu tirgu iekarošana, protams, neaizmirstot arī par pašmāju apģērba valkātājiem.

Latvijā radīts zīmols "Rock and Mouse" debitē Londonas bērnu modes nedēļā