“Latvijas loto” izveidojis interneta vietni “Beteodati.lv”.
“Latvijas loto” izveidojis interneta vietni “Beteodati.lv”.
Ekrānuzņēmums no “Latvijas Loto” izveidotās vietnes.

FOTO: “Latvijas Loto” izveido informatīvi izklaidējošu interneta vietni 0

Izložu un loteriju rīkotāja VAS “Latvijas loto” izveidojusi jaunu interneta vietni “Beteodati.lv“, aģentūrai LETA apstiprināja “Latvijas Loto” mārketinga direktore Aiga Roziņa, ieguldītās investīcijas jaunās vietnes izveidē neatklājot.

Reklāma
Reklāma
Krievija identificē divas “smirdīgas” valstis, kas būtu tās nākamais mērķis 183
Krimināls
Krituši visi antirekordi – savākts 600 000 narkomānu izlietoto šļirču. Atrasta arī traģiskā “narkozombiju” viela 8
Kokteilis
Personības tests: jūsu dzimšanas mēneša zieds atklāj par jums vairāk, nekā spējat iedomāties 17
Lasīt citas ziņas

Viņa sacīja, ka “Beteodati.lv” ir informatīvi izklaidējoša vietne, ko piedāvā “Latvijas loto” ar pētījumu kompānijas SKDS pētniecisko atbalstu. Vietnes galvenās tēmas ir sports, spēle un dzīves stils.

Roziņa skaidroja, ka “Latvijas loto” iecere bija radīt kvalitatīvu alternatīvu stereotipiskiem izteicieniem par informācijas izcelsmi, tādiem kā “tante Bauskā teica” vai “britu zinātnieki ir izpētījuši”.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Tagad Latvijas iedzīvotajiem būs pieejami “Beteodati.lv”, kur tiks veikti un publicēti interesanti pētījumi par Latvijā aktuālām un atpazīstamām tēmām. Svarīgi, ka šie tiešām ir profesionāli pētījumi ar kvalitatīvu Latvijas iedzīvotājiem reprezentatīvu izlasi.”

“Tomēr galvenais mērķis, kāpēc šī vietne ir radīta, ir nepieciešamība pētīt un skaidrot sabiedrībai arī ļoti nopietnus nozares jautājumus, kas līdz šim ir maz pētīti un par ko sabiedrība ir maz informēta,” viņa teica.

Roziņa pauda viedokli, ka ar šādu pieeju informācija sabiedrībai būs vieglāk uztverama, “līdz ar to efektīvāka, nekā nopietnu pētījumu rezultātu vienreizēja publicēšana laikrakstu ekonomikas un politikas sadaļās”.

Tāpat Roziņa skaidroja, ka “Beteodati.lv” vietnes moto ir “Deram, ka nezināji!”, tāpēc aptaujas veidotas jautrā un izklaidējošā formātā.

Viņa piebilda, ka no zīmola moto “Deram, ka nezināji!” izveidots arī vietnes nosaukums, tas tapis savienojot angļu valodas vārdu “bet” jeb “derēt” un latviešu valodas vārdu “dati”.

Roziņa uzsvēra, ka “Beteodati.lv” ir domāta tikai un vienīgi kā aptauju platforma gan par nopietnām, gan mazāk nopietnām tēmām un lasāmvielai par neparastiem faktiem un vietējo aptauju rezultātiem, kā arī informācijas publiskošanai par nopietniem nozares jautājumiem, un “Beteodati.lv” mājaslapa nekad nepārtaps par spēļu vietni.

Savukārt “Latvijas loto” valdes locekļi Edgars Lediņš un Jānis Pone vietnes izveidi aģentūrai LETA nekomentēja.

Aģentūra LETA jau ziņoja, ka “Latvijas loto” 2018.gada deviņos mēnešos strādāja ar 29,216 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 12,7% vairāk nekā 2017.gada attiecīgajā periodā, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 13,9% un bija 4,785 miljoni eiro.

Reklāma
Reklāma

“Latvijas loto” pilnībā pieder valstij, un tam vienīgajam ir tiesības rīkot valsts mēroga izlozes un loterijas.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.