Ekonomika
Bizness

FOTO: “Maxima” veikala atklāšanu “Akropolē” sagaida milzīgas pircēju rindas0


“Maxima” veikals “Akropolē”.
“Maxima” veikals “Akropolē”.
Publicitātes foto

Īstenojot jaunu izaugsmes posmu Latvijas mazumtirdzniecības nozarē, “Maxima Latvija” ceturtdien, 4.aprīlī, atklāja modernāko, plašāko un tehnoloģiju ziņā “viedāko” veikalu Latvijā – “Maxima XXX” veikalu iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole”.

Līdz ar jauno lielā formāta veikalu, tirdzniecības centrā durvis vēris arī piektais “Maxima Express” formāta veikals.

Kopumā “Maxima XXX” izveidē uzņēmums ir veicis līdz šim vērienīgākās investīcijas vienā veikalā – vairāk nekā 3,6 miljonus eiro. Veikala kopējā platība sasniedz teju 7000m2, un līdz ar tā atvēršanu ir radītas 200 jaunas darba vietas.

“Maxima Latvija” valdes priekšsēdētājs Andris Vilcmeiers norāda, ka “Maxima Latvija” 2019. gadā uzsāka jaunu stratēģiskas attīstības posmu, lai piedāvātu labāko pieredzi klientiem un darbiniekiem.

“Šodien mēs veicam vēsturisku soli Latvijas mazumtirdzniecības attīstībā, atklājot vienu no mūsdienīgākajiem, inovatīvākajiem un plašākajiem veikaliem Baltijā, kas veidots pēc nākotnes iepirkšanās modeļa.”

“Jaunajā “Maxima XXX” veikalā “Akropole” esam apvienojuši uzkrātās zināšanas ar mūsdienīgākajām pasaules mazumtirdzniecības tendencēm, piedāvājot Latvijas pircējam jaunu un patīkamu pieredzi – viedās tehnoloģijas, klientu ērtībām pielāgotus digitālus risinājumus, īpašu un daudzveidīgu sortimentu un virkni inovāciju mūsdienu pircēja vajadzībām. Šī ir jauna koncepta iepirkšanās mūsdienīgā, ilgtspējīgā, un modernā vidē,” atzīmē A. VIlcmeiers.

Jaunajā veikalā “Maxima” ir ieviesusi stratēģiskas inovācijas ar mērķi pilnveidot iepirkšanās pieredzi veikala pircējiem, atvieglot veikala darbinieku ikdienu un efektivizēt veikala darbu visos tā posmos.

Šis ir pirmais veikals Baltijā ar elektroniskajām cenu zīmēm vairākiem tūkstošiem preču. Tāpat veikalā ir ieviesti inteliģenti risinājumi preču atlikuma monitoringa sistēmai, interaktīvi ekrāni ar informāciju par aktuālākajiem jaunumiem un plašākais jaunās paaudzes pašapkalpošanās kasu tīkls.

Veikala 6950 kvadrātmetrus plašā tirdzniecības zāle ir lielākā “Maxima” veikalu tīklā Latvijā. Preču klāsts par 20% pārsniegs līdz šim ierasto lielā formāta veikalu sortimentu.

Līdzās izvērstam esošo produktu klāstam, tas ir papildināts ar premium segmenta produktiem pārtikas un nepārtikas preču kategorijās, unikāla piedāvājuma svaigi pagatavotiem produktiem, tostarp burgeriem un vafelēm, kas taps uz vietas veikalā, un ērtām maltītēm līdzi ņemšanai.

Kopumā “Maxima XXX” veikalā iedzīvotājus gaidīs vairāk nekā 40 tūkstoši dažādu preču, no kuriem daļa sortimenta būs ekskluzīvi pieejams tikai “Maxima XXX” pircējiem “Akropolē”.

Jaunais veikals veidots, īpaši domājot par vides ilgtspēju. Veikalā ir integrēti digitālie risinājumi pārtikas atkritumu samazināšanai. Veikals ir aprīkots ar energoefektīvu LED apgaismojumu, kā arī videi draudzīgu un energoefektīvu CO2 sistēmu.

Videi draudzīgi risinājumi izmantoti arī jaunā veikala dizainā, izmantojot koka apdares materiālus, kas padara veikalu unikālu “Maxima” veikalu tīklā.

Par “Maxima XXX” veikala pircējiem un ikdienas darbu gādās līdz šim lielākā tirdzniecības un klientu apkalpošanas komanda – 200 darbinieki.

Lai nodrošinātu pircējiem iespēju iepirkties atbilstoši viņu dzīves ritmam un vajadzībām, iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” durvis vērs arī jauns mazā formāta jeb convenience store “Maxima Express” veikals.

Saistītie raksti

Jaunais “Maxima Express” ir īpaši domāts steidzīgajiem “Akropoles” pircējiem, piedāvājot plašu gatavo maltīšu klāstu, tostarp arī Āzijas ēdienus, girosu un jaunās “Meistara markas” burgermaizes. To visu varēs baudīt gan uz vietas, gan iegādāties līdzi ņemšanai.

“Maxima Express” veikala izveidē ir investēti vairāk nekā 200 000 eiro.
LA.lv