Foto – staroriga.lv. Gaismas odiseja

Zināms skatītāju mīļākais objekts “Staro Rīga” 0

Svētdien, 20.novembrī, noslēdzās gaismas festivāls “Staro Rīga 2016”, kura laikā Rīgā bija apskatāmi 42 gaismas objekti.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj
RAKSTA REDAKTORS
VIDEO. “ASV aizliedz ar likumu, Latvijā tirgo uz katra stūra!” Brīdina par zīdaiņiem bīstamām precēm 13
Lasīt citas ziņas

Tie galvenokārt bija izvietoti Vecrīgā un pilsētas centrālajā daļā. Šogad gaismas objektus bija iespējams apskatīt stundu ilgāk nekā iepriekšējos gados – no plkst.17 līdz 23.

Festivāla tēma pagājušajā gadā bija “Gaisma sauca”, bet šogad ir “Gaisma ausa”, kas ir teksta fragments no Jāzepa Vītola dziesmas “Gaismas pils”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Apmeklētāju balsojumā par labāko festivāla “Staro Rīga 2016” gaismas objektu atzīta “Gaismas odiseja”

Festivāla laikā portālā “www.riga.lv” ikviens varēja balstot par festivāla gaismas objektiem. Apkopojot četru dienu balsojumu rezultātus, šogad apmeklētājiem visvairāk patikuši: “Gaismas odiseja” –  Kashuka un “UNTITLED pasākums” veidotais videostāsts par gaismas ātrumu un tā netveramo būtību Rīgas kanālā, Jāņa Pētersona, Jāņa Elsta un ARTISTIC 3D gaismas priekšnesums “Mīlestības mozaīka” Esplanādē un portugāļu mākslinieku apvienības OCUBO un biedrības “Staro 100” interaktīvā, multimediālā instalācija “98 gaismas gleznas Latvijai”.

Starptautiskajā programmā populārākie bija “Mans dārzs” Rātslaukumā (TILT/Francija), “Garauši” Doma laukumā (Amanda Parer/Austrālija) un “Globoscope” Bastejkalnā (COLLECTIVE COIN/Francija).

Pēc balsošanas rezultātiem par festivāla līdzdalības programmas  “Rīgas karnevāls” populārākajiem gaismas objektiem skatītāji šogad atzinuši Liepājas pilsētas domes, Agneses Melbārdes un Riharda Zaļupes kopīgi veidoto objektu “Vēstījums no Liepājas”, sponsorēšanas mārketinga aģentūras “SponsorKing” un apdrošināšanas sabiedrības ERGO objektu “Staro droši” un Arta Dzērves uz aktīvās atpūtas centra “Joker klubs” veidoto objektu “Peldošais rifs”.

Reklāma
Reklāma

Šogad apmeklētāji ar saviem iespaidiem par festivālu īpaši aktīvi dalījušies sociālajos tīklos. Pavisam kopā, pievienojot  mirkļbirku #STARORIGA2016 Instagram tika publicētas gandrīz 3000 fotogrāfijas.

Visvairāk sociālajos tīklos iemūžinātie “Staro Rīga 2016” objekti šogad bija “Garauši” Domu laukumā, “Abažūru buķetes” Līvu laukumā un “98 gaismas gleznas Latvijai” uz Rīgas Sv.Pētera baznīcas fasādes.

Gaismas televīziju šoreiz vēroja ne tikai interneta skatītāji no Latvijas, bet arī Ukrainas, Kanādas, ASV, Krievijas, Francijas, Austrālijas, Vācijas, Francijas, Spānijas, Somijas, Norvēģijas, DĀrfikas,  Indijas un Japānas.

Festivāla mājas lapa “www.staroriga.lv” festivāla nedēļā kopā skatīta 365 000 reizes.

Šogad festivālu “Staro Rīga 2016” kopā apmeklēja vairāki simti tūkstošu skatītāju, īpaši daudz šogad Rīgas ielās bija vērojami ārvalstu apmeklētāji. Vislielākā cilvēku aktivitāte bija festivāla trešajā dienā – 18.novembrī.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.