Publicitātes foto

FOTO: pašmāju slavenības, blogeri un žurnālisti ballējas kafijas ballītē 0

Ieskandinot svētku sezonu, prominentas personas pulcējās iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole”, kur notika Latvijā pirmā “Nespresso” veikala-salas svinīga atklāšana.

Reklāma
Reklāma
Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
TV24
“Viņi ir gatavi uz visādām neģēlībām.” Kas mudinātu Putinu pieņemt lēmumu uzbrukt NATO?
Veselam
Neviens to pat nenojauta – pasaulē populāros kosmētikas produktos vēzi izraisošas ķīmiskas vielas 800 reižu pārsniedz normu 33
Lasīt citas ziņas

Kafijas cienītāju vidū bija dizaineres Marina un Jevgēnija Dorošenko, pazīstamās blogeres Līga Andžāne, Elizabete Gorina un Laura Grēviņa, kā arī Laura Valuta, Sanita Kalniņa un Aļona Grevcova. Kafijas svētkus izbaudīja arī grāmatu autore Anna Birmane jeb Anna Panna, ēdienu blogere Linda Tellgrena, TV seju pāris Indra Salceviča un Kaspars Bērziņš un žurnālisti Džina Briška, Dace Kaņepe, Romans Kemmels, Natālija Poriete un Jeļena Šeinina.

Pasākuma apmeklētājus iepazīstināja ar daudzveidīgo “Nespresso” kafijas izlasi, tai skaitā limitēta daudzuma kafijas kolekciju Nordic. Viesi tika aicināti izmēģināt “Nespresso” Original sortimenta Limited Edition sēriju, kurā sadarbībā ar dāņu dizaineri Luīzi Kempbelu radīti jauni aromatizētas kafijas veidi: Variations Nordic Almond Cake kafija ar mandeļu kūkas garšu un Variations Nordic Claudberry kafija ar lāceņu garšu un Variations Nordic Black Ziemeļvalstu melnā kafija.
Par gardām uzkodām parūpējās Anna Panna, kura, iedvesmojoties no Skandināvijas kultūras tendenču Hygge un Fika popularitātes, piedāvāja klātesošajiem “Nespresso” kafijas pieredzi izbaudīt, piekožot klāt pašas pagatavotās, izsmalcinātās smalkmaizītes.

CITI ŠOBRĪD LASA

“ “Nespresso” Nordic kolekcija ir paredzēta svinīgiem mirkļiem un šajā svētku laikā noteikti izdaiļos svētku galdu. Man ir bijusi iespēja šo unikālo kafijas kolekciju nobaudīt jau iepriekš, un kafija ar mandeļu garšu noteikti ir kļuvusi par favorītu. Šis garšas baudījums iedvesmoja mani gūt arī jaunas kulinārijas pieredzes,” ar iespaidiem dalās Anna Birmane.

“Latvijā kafija ir populārākais karstais dzēriens. Tās baudītāju ieradumi ir kļuvuši aizvien izsmalcinātāki – pircēji dod priekšroku kvalitātei, nevis kvantitātei, cilvēki meklē oriģinālas garšas. Šī tendence vērojama pēdējos gados, līdz ar to spēcīgu izaugsmi piedzīvo tieši specializētās kafijas tirgus. Latvijas kafijas pazinēju vidū izpratne un informētības līmenis par “Nespresso” zīmolu ir augsts, un esam priecīgi, ka beidzot “Nespresso” ir oficiāli pieejams gan mūsu e-veikalā, gan tikko atvērtajā veikalā t/c Akropole. Ikviens ir gaidīts veikalā, kur mūsu speciālisti palīdzēs izraudzīties kafiju atbilstoši individuālajām vēlmēm. Būtiski minēt, ka mūsu kafijas kapsulu iepakojums ir pārstrādājams un otrreiz lietojams,” uzsver “Nespresso” izpildirektors Baltijas valstīs Donats Zīkus (Donatas Zykus). Viņš arī papildināja, ka kapsulas pārstrādei iespējams nodot tepat veikalā vai arī kurjeram, saņemot pasūtījumus no e-veikala. Pie kafijas ekspertiem iespējams nodegustēt kādu no 20 kafijas veidiem.

Slavenības ballējas Latvijā pirmā “Nespresso” veikala - salas svinīga atklāšanā