Laimdota Straujuma, Zemkopîbas ministre. Zemkopîbas ministrijas Klientu apkalpoðanas centra atklâðana. Republikas laukumâ 2.  01/11/2013 foto: Timurs Subhankulovs/Latvijas Avîze
Laimdota Straujuma, Zemkopîbas ministre. Zemkopîbas ministrijas Klientu apkalpoðanas centra atklâðana. Republikas laukumâ 2. 01/11/2013 foto: Timurs Subhankulovs/Latvijas Avîze
Foto: Timurs Subhankulovs

ZM atklāj klientu centru lauku cilvēkiem 0

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Notriektā tautumeita 7
SVF: Krievijas ekonomika augs straujāk par visām pasaules attīstītajām ekonomikām 137
Lasīt citas ziņas

Zemkopības ministrijā (ZM) pirmdien atklāja Klientu apkalpošanas centru, kur patlaban var saņemt divu šīs ministrijas pakļautības iestāžu pakalpojumus.

Kopš pirmdienas ZM 2. stāvā, bet no 1. decembra – arī visās deviņās Lauku atbalsta dienesta (LAD) reģionālajās pārvaldēs ikviens lauksaimnieks var saņemt LAD un Lauksaimniecības datu centra astoņus pakalpojumus, kā arī uzzināt par Valsts augu aizsardzība dienesta, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras, Valsts meža dienesta un Pārtikas un veterinārā dienesta sniegtajiem pakalpojumiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Patlaban ir apvienotas visu mūsu pakļautības dienestu informatīvās sistēmas un lauksaimnieks vairāku šo iestāžu pakalpojumus var saņemt vienuviet. Būs arī jauni pakalpojumi, kas padarīs ērtāku lauku saimnieku ikdienu,” izveidotās vienas pieturas aģentūras priekšrocības komentēja zemkopības ministre Laimdota Straujuma.

LAD direktore Anna Vītola-Helviga teic, ka visi LAD zvanītāju tālruņu zvani nonāks Klientu centrā, kur uz jautājumiem atbildēs piecas darbinieces. Ja zvanītāja jautājumi būs pārāk sarežģīti, tad zvanu pāradresēs ekspertiem.

Krista Garkalne, Lauksaimnieku organizāciju sadarbības padomes speciāliste: “Šāda apkalpošanas centra izveide ir apsveicama, bet to, cik aktīvi lauksaimnieki izmantos jauno sistēmu, – rādīs laiks. Tomēr, ņemot vērā to, ka jau pirms atklāšanas centrā bija redzami klienti, tas rāda, ka šis apkalpošanas centrs būs visnotaļ iecienīts klientu – lauksaimnieku vidū!”

ZM Klientu apkalpošanas centra izveidē ieguldīta Eiropas reģionālās attīstības fonda nauda – 100 443 lati.

Saikni ar iedzīvotājiem ir izveidojušas arī citas ministrijas, tomēr ZM savas uz lauksaimniecību un laukiem orientētās specifiskās darbības dēļ to pacēluši ļoti augstā līmenī.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.