Mobilā versija
+4.5°C
Gunta, Ginta, Gunda
Otrdiena, 28. marts, 2017
6. aprīlis, 2015
Drukāt

Garšvielu ražotājs: kļūst arvien grūtāk konkurēt ar lielveikalu privātajām preču zīmēm

LETALETA

Garšvielu ražotājiem kļūst arvien grūtāk konkurēt ar lielveikalu tīklu privātajām preču zīmēm, pastāstīja garšvielu ražotāja “Anatols” īpašnieks Anatolijs Kitins.

“Mēs sevi pozicionējam kā augstas kvalitātes garšvielu ražotājus, taču arī mums ne visi veikalu tīkli ļauj izvietot produkciju savos plauktos. Mūs vienkārši tur neņem, tas pats “Rimi”, “Maxima”… Ieejot veikalā, pievērsiet uzmanību! “Rimi” arvien vairāk piedāvā savu “private label” produkciju. Tā kļūst par problēmu,” atzina “Anatols” īpašnieks.

Viņš piebilda, ka privātās preču zīmes ir problēma ne tikai garšvielu ražotājiem. “Es aplūkoju sviesta, piena piedāvājumu, arī tur ir šī problēma, parādās sviests ar “Rimi” preču zīmi, piens ar “Rimi” preču zīmi, vēl kaut kas ar “Rimi” preču zīmi. Pēc dažiem gadiem mēs ieraudzīsim, ka veikalu plauktos būs tikai “Rimi” produkcija,” sacīja Kitins.

Jau vēstīts, ka “Anatols” apgrozījums pērn samazinājies robežās līdz 5%. 2013.gadā “Anatols” strādāja ar 877,3 tūkstošu eiro apgrozījumu un 79,3 tūkstošu eiro peļņu, liecina datubāzē “Lursoft” publicētais uzņēmuma finanšu pārskats.

Uzņēmums dibināts 1992.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2000 latu (2,8 tūkstoši eiro). “Anatola” vienīgais īpašnieks ir Anatolijs Kitins. Kompānijas pamatdarbība ir garšvielu ražošana un fasēšana.

Pievienot komentāru

Latviešiem neizdodas iemācīt ķīniešiem ēst piena produktus (19)Vecajai Eiropai neizdevās iemācīt ķīniešiem ēst piena produktus, tas nepadodas arī latviešiem
"Sadales tīkls" iegādāsies 200 000 viedo skaitītāju; uzstādīs visā Latvijā (10)AS ”Sadales tīkls” iegādāsies 200 000 viedo skaitītāju, aģentūrai LETA teica uzņēmuma pārstāve Tatjana Smirnova.
Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+