Mobilā versija
+6.1°C
Sarmīte, Tabita
Piektdiena, 9. decembris, 2016
6. aprīlis, 2015
Drukāt

Garšvielu ražotājs: kļūst arvien grūtāk konkurēt ar lielveikalu privātajām preču zīmēm

LETALETA

Garšvielu ražotājiem kļūst arvien grūtāk konkurēt ar lielveikalu tīklu privātajām preču zīmēm, pastāstīja garšvielu ražotāja “Anatols” īpašnieks Anatolijs Kitins.

“Mēs sevi pozicionējam kā augstas kvalitātes garšvielu ražotājus, taču arī mums ne visi veikalu tīkli ļauj izvietot produkciju savos plauktos. Mūs vienkārši tur neņem, tas pats “Rimi”, “Maxima”… Ieejot veikalā, pievērsiet uzmanību! “Rimi” arvien vairāk piedāvā savu “private label” produkciju. Tā kļūst par problēmu,” atzina “Anatols” īpašnieks.

Viņš piebilda, ka privātās preču zīmes ir problēma ne tikai garšvielu ražotājiem. “Es aplūkoju sviesta, piena piedāvājumu, arī tur ir šī problēma, parādās sviests ar “Rimi” preču zīmi, piens ar “Rimi” preču zīmi, vēl kaut kas ar “Rimi” preču zīmi. Pēc dažiem gadiem mēs ieraudzīsim, ka veikalu plauktos būs tikai “Rimi” produkcija,” sacīja Kitins.

Jau vēstīts, ka “Anatols” apgrozījums pērn samazinājies robežās līdz 5%. 2013.gadā “Anatols” strādāja ar 877,3 tūkstošu eiro apgrozījumu un 79,3 tūkstošu eiro peļņu, liecina datubāzē “Lursoft” publicētais uzņēmuma finanšu pārskats.

Uzņēmums dibināts 1992.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2000 latu (2,8 tūkstoši eiro). “Anatola” vienīgais īpašnieks ir Anatolijs Kitins. Kompānijas pamatdarbība ir garšvielu ražošana un fasēšana.

Pievienot komentāru

Tomātaudzētāji "Mežvidi" pārstrādās ogas un kaņepes (4)SIA "Latgales dārzeņu loģistika" plāno paplašināt siltumnīcas un attīstīt ogu un pat kaņepju pārstrādi
Gatis Strads. Mežā neatkarīgāks nekā teātrīSkatoties uz kokiem, redz ainavu, nevis eiro
Pasaulē
INFOGRAFIKA: Budžeta prioritātes - aizsardzība, drošība, veselība2017. gada valsts budžeta prioritārās nozares ir aizsardzība, sabiedriskā drošība un kārtība, veselība, sociālā aizsardzība un izglītība.
Draugiem Facebook Twitter Google+