“Giraffe Visual” iekaro Eiropu ar 3 D virtuālās realitātes tūrēm.
“Giraffe Visual” iekaro Eiropu ar 3 D virtuālās realitātes tūrēm.
Publicitātes foto.

“Giraffe Visual” iekaro Eiropu ar 3 D virtuālās realitātes tūrēm nekustamo īpašumu projektos 0

“Giraffe Visual” gada laikā attīstījis vairākus jaunus interaktīvo vizualizāciju projektus, tostarp unikālu risinājumu, kas ļauj apmeklēt objektu 3D virtuālajā vidē. Projekts īstenots ar savu finansējumu un bankas “Citadele” 20 tūkstošu eiro kredītlīniju. Šis projekts ļauj pielaikot vēlamo interjeru arī vēl nepabeigtos nekustamo īpašumu projektos, tā portālam “La.lv” pavēstīja bankas “Citadele” Ārējās komunikācijas vadītāja Regīna Ikala.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Lasīt citas ziņas

Sadarbībā ar klientu Zviedrijā “Giraffe Visual” komanda radījusi risinājumu, apvienojot tajā vairākus līdz šim izstrādātos produktus. Modelējot 3D nākotnes dzīvojamo ēku kompleksu, izveidota unikāla aplikācija, kas klientam, uzliekot virtuālās realitātes brilles, ļauj nokļūt vēl neuzbūvētā ēku kompleksā un to “izstaigāt”. Tā kā cilvēku gaumes un vajadzības ir dažādas, tad topošā mājokļa iekārtojumu iespējams pielāgot katra klienta vēlmēm.

CITI ŠOBRĪD LASA

Virtuālās vizītes laikā uzņēmuma pārstāvis, izmantojot planšetdatoru, vada klientu pa mājokli un piedāvā dažādus gan interjera, gan funkcionālo risinājumu variantus. Šāds rīks ir noderīgs, lai iepazītu kaut ko, kas dzīvē vēl nemaz neeksistē.

Latvijā ar 3D modelēšanas palīdzību uzņēmums ir radījis Jaunā Rīgas teātra nākotnes ēku, ko jau paspējuši aplūkot desmitiem tūkstošu cilvēku.

“Giraffe Visual” projektu direktore Lāsma Baikova atzīst: “Uzņēmuma filozofija ir būt soli priekšā notikumiem un modelēt augstākās kvalitātes 3D modeļus. Šobrīd tie ir labākais pārdošanas rīks nekustamo īpašumu nozarē. Izstrādājot virtuālās realitātes aplikācijas un to saturu, piedāvājam doties ceļojumā uz jebkuru vietu pasaulē un iepazīt jebkuru procesu, nepametot telpu. Piemēram, mūsu radītās lielās skārienjutīgu ekrānu virsmas šobrīd ir kļuvušas par nozīmīgu rīku, lai parādītu iespaidīgas prezentācijas un ļautu lietotājam iepazīt saturu interaktīvā veidā. Šis risinājums tiek augsti novērtēts muzejos, jo dod iespēju parādīt, ka muzejs ir “dzīvs”.”

Savukārt bankas “Citadele” valdes locekle Santa Purgaile uzsver: “Runājot par nākotnes tehnoloģijām, klienti ir prasīgi – vienmēr grib vairāk, labāk un pašu jaunāko. Mēs redzam, lai spētu konkurēt tirgū un apmierinātu klientu prasības, kā arī paši savu vēlmi augt, Giraffe Visual katru gadu savam pakalpojumu klāstam pievieno kādu jaunu produktu. Tā kā uzņēmuma projekti lielākoties tiek veidoti ar pēcapmaksu, to izstrādē un realizācijā nemitīgi jāiegulda savi finanšu resursi. Šis ir veiksmīgs piemērs tam, ka pat ar nelielām summām, ko nodrošina kredītlīnija, ir iespējams nodrošināt lielas inovācijas.”

Reklāma
Reklāma

“Giraffe Visual” veido animētas 3D vizualizācijas un interaktīvas produktu prezentācijas.

Ik gadu piedāvāto augstākās kvalitātes 3D modeļu klāsts tiek papildināts, dodot ikvienam iespēju “doties” virtuālā ceļojumā uz jebkuru vietu pasaulē.

Pašlaik uzņēmums saviem klientiem piedāvā 360 grādu foto, 360 grādu video, 360 grādu dronu foto un video.

Ideja par vizualizāciju kompāniju radās 2010. gadā, kad studiju biedriem radās doma, kā objektu var parādīt labāk un vairāk. No 2012. gada ideja pārtapa biznesā, kas sākotnēji Latvijā bija pazīstams ar nosaukumu “SkatSkat”, bet ārpus Latvijas – “Giraffe Visual”.

Lai nemulsinātu vietējos klientus ar dažādiem nosaukumiem, uzsākot pakalpojumu eksportu, tika pieņemts lēmums palikt pie viena nosaukuma – “Giraffe Visual”.

Uzņēmuma klientu loks ir plašs: nekustamā īpašuma attīstītāji, muzeji, viesnīcas, restorāni, tūrisma kompānijas, bankas, tāpat arī medicīnas, izglītības un ražošanas nozaru iestādes, un uzņēmumi.

“Giraffe Visual” patlaban ierindojas starp nozares līderiem Eiropā ar klientiem 27 pasaules valstīs.