Foto: LETA

“Google” ceturto gadu atzīts par Latvijā mīlētāko zīmolu (+FOTO) 0

Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols “Google”, šodien tika paziņots mīlētāko zīmolu topa veidotāja, aģentūras “DDB Latvija” veidotā “Mīlētāko zīmolu topa” apbalvošanas ceremonijā.

Reklāma
Reklāma

 

“Kā krāpnieks zināja, ka neesmu izņēmusi paciņu?” Lasītāja atmasko neīsto “Latvijas Pastu” 1
Kokteilis
Personības tests: jūsu dzimšanas mēneša zieds atklāj par jums vairāk, nekā spējat iedomāties 17
Krievija identificē divas “smirdīgas” valstis, kas būtu tās nākamais mērķis
Lasīt citas ziņas

Baltijas mīlētāko zīmolu saraksta otrajā vietā ir “Inbox”, trešajā – “Nokia”. Topa ceturtajā vietā ir “Skype”, piektajā vietā ir ierindojies zīmols “Draugiem.lv”, sestajā – “Swedbank”, septītajā – “Maxima”, astotajā – “Rimi”, devītajā – zīmols “Laima”. Latvijas desmit mīlētāko zīmolu sarakstu noslēdz zīmols “Provansas Francis”.

Zīmols “Google” Latvijas mīlētāko zīmolu “top10” pirmajā vietā ir ierindojies jau ceturto gadu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Vēl bez Latvijas “top10” šodien tika nosaukti arī par labākajiem atzītie zīmoli sešās kategorijās – unikālākais zīmols, kvalitatīvākais zīmols, izdevīgākais zīmols, augošākais zīmols, zīmols ar potenciālu, ietekmīgākais zīmols.

Par unikālāko zīmolu tika atzīts “Skype”, par kvalitatīvāko – “Nike”, par izdevīgāko – “Maxima”, par augošāko – “Coca-Cola”. Bet par zīmolu ar potenciālu tika atzīts zīmols “Iļģuciema” (dzērieni), bet par ietekmīgāko zīmolu sociālajos tīklos atzīts zīmols “Delfi”.

{gallery id=”2164″}

Lai noteiktu labāko zīmolu, pētījumu kompānija “GfK Custom Research Baltic” veica Baltijas iedzīvotāju aptauju, kurā piedalījās vairāk nekā 3000 respondentu vecumā no 15 līdz 74 gadu vecumam. Aptauja tika veikta divus mēnešus – jūnijā un jūlijā.

No Latvijas piedalījušies 1007 respondenti. Vidējais laiks, ko viens anketas aizpildītājs ir patērējis, ir 77 minūtes.

Kā ziņots, mīlētāko zīmolu topu veido “DDB Latvija” sadarbībā ar pētījumu kompāniju “GfK Custom Research Baltic” un žurnālu “Kapitāls”.

Vairāk par šī gada jaunumiem mīlētāko zīmolu topā varēs uzzināt arī žurnāla “Kapitāls” oktobra numurā, kā arī topa “Facebook” kontā (”www.facebook.com/MiletakieZimoli”).

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīves stila un ieradumu atspoguļošanā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.