Mobilā versija
-0.1°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Svētdiena, 4. decembris, 2016
17. septembris, 2013
Drukāt

“Google” ceturto gadu atzīts par Latvijā mīlētāko zīmolu (+FOTO)

LETALETA

Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols “Google”, šodien tika paziņots mīlētāko zīmolu topa veidotāja, aģentūras “DDB Latvija” veidotā “Mīlētāko zīmolu topa” apbalvošanas ceremonijā.

 

Baltijas mīlētāko zīmolu saraksta otrajā vietā ir “Inbox”, trešajā – “Nokia”. Topa ceturtajā vietā ir “Skype”, piektajā vietā ir ierindojies zīmols “Draugiem.lv”, sestajā – “Swedbank”, septītajā – “Maxima”, astotajā – “Rimi”, devītajā – zīmols “Laima”. Latvijas desmit mīlētāko zīmolu sarakstu noslēdz zīmols “Provansas Francis”.

Zīmols “Google” Latvijas mīlētāko zīmolu “top10” pirmajā vietā ir ierindojies jau ceturto gadu.

Vēl bez Latvijas “top10” šodien tika nosaukti arī par labākajiem atzītie zīmoli sešās kategorijās – unikālākais zīmols, kvalitatīvākais zīmols, izdevīgākais zīmols, augošākais zīmols, zīmols ar potenciālu, ietekmīgākais zīmols.

Par unikālāko zīmolu tika atzīts “Skype”, par kvalitatīvāko – “Nike”, par izdevīgāko – “Maxima”, par augošāko – “Coca-Cola”. Bet par zīmolu ar potenciālu tika atzīts zīmols “Iļģuciema” (dzērieni), bet par ietekmīgāko zīmolu sociālajos tīklos atzīts zīmols “Delfi”.

{gallery id=”2164″}

Lai noteiktu labāko zīmolu, pētījumu kompānija “GfK Custom Research Baltic” veica Baltijas iedzīvotāju aptauju, kurā piedalījās vairāk nekā 3000 respondentu vecumā no 15 līdz 74 gadu vecumam. Aptauja tika veikta divus mēnešus – jūnijā un jūlijā.

No Latvijas piedalījušies 1007 respondenti. Vidējais laiks, ko viens anketas aizpildītājs ir patērējis, ir 77 minūtes.

Kā ziņots, mīlētāko zīmolu topu veido “DDB Latvija” sadarbībā ar pētījumu kompāniju “GfK Custom Research Baltic” un žurnālu “Kapitāls”.

Vairāk par šī gada jaunumiem mīlētāko zīmolu topā varēs uzzināt arī žurnāla “Kapitāls” oktobra numurā, kā arī topa “Facebook” kontā (”www.facebook.com/MiletakieZimoli”).

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīves stila un ieradumu atspoguļošanā.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+