“Google” pārspēj “Apple” kā pasaules vērtīgākais zīmols 0

ASV interneta kompānija “Google” ir pārspējusi konkurējošo ASV tehnoloģiju firmu “Apple” kā pasaulē vērtīgākais zīmols, trešdien paziņoja globālo tirgus pētījumu aģentūra “Millward Brown”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību 12
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
VIDEO. “Vai tu zināji, ka krāpniekam nemaz nav svarīgi, vai tev kontā ir vai nav nauda?” Padoms kā pārbaudīt, vai krāpnieki uz tava vārda nav paņēmuši kredītus 4
Lasīt citas ziņas

“Google” zīmola vertība gada laikā ir pieaugusi par 40% līdz 158,84 miljardiem ASV dolāru (115 miljardiem eiro), aģentūra informēja savā šīgada pārskatā “100 Top BrandZ” par 100 vērtīgākajiem zīmoliem pasaulē.

“”Google” šogad ir bijusi īpaši inovatīva ar “Google Glass”, investīcijām mākslīgajā intelektā un vairākām partnerībām,” atzina “Millward Brown France” vadītājs Benuā Tranzē.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Google Glass” ir internetam piesaistītas brilles, kuru izstrādē “Google” sadarbojās ar “Luxottica”, lai pārdotu jauno produktu Savienotajās Valstīs.

“Apple” bija vērtīgākais zīmols trīs gadus pēc kārtas, bet šī zīmola vērtība pēdējā gada laikā samazinājusies par 20% līdz 147,88 miljardiem dolāru (108 miljardiem eiro) un tagad ir otrajā vietā.

Pasaules vērtīgāko zīmolu saraksta pirmajā desmitā dominē ASV firmas. IBM zīmola vērtība samazinājusies par 4% līdz 107,54 miljardiem dolāru (78 miljardiem eiro) un ir trešajā vietā, bet “Microsoft” zīmola vērtība pieaugusi par 29% līdz 90,19 miljardiem dolāru (66 miljardiem eiro) un ir ceturtajā vietā. Piekto vietu ar 85,71 miljardiem dolāru (62,5 miljardiem eiro) ieņem “McDonald’s” zīmols, bet sesto vietu ar 80,68 miljardiem dolāru (59 miljardiem eiro) – “Coca Cola” zīmols.

Apdrošināšanas jomā vadošie bija Ķīnas firmu zīmoli – “Ping An” 12,4 miljardu dolāru (9 miljardu eiro) vērtībā un “China Life” 12 miljardu dolāru (8,7 miljardu eiro) vērtībā.

Francijas luksusa preču ražotāja “Louis Vuitton” zīmols vairāk nekā 25 miljardu dolāru (18 miljardu eiro) vērtībā ir šī saraksta 30.vietā, tomēr ir vērtīgākais zīmols luksusa preču nozarē.

Zīmola vērtība tika aprēķināta, ņemot vērā firmu darbības finanšu rezultātus un to reputāciju patērētāju vidū.