Foto – Agnese Aljēna

Grantu programmā “Atspēriens” izvēlēti desmit finālisti 0

Grantu programmā “Atspēriens” ir izvērtētas iesniegtās idejas un noteikti desmit finālisti, kuriem būs iespēja izveidot sava produkta vai pakalpojuma reklāmas video, lai maija vidū tos nodotu publiskam sabiedrības balsojumam, aģentūru LETA informē Rīgas dome.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību 12
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Lasīt citas ziņas

Balsot varēs vienu reizi dienā, izmantojot sociālā tīkla “Facebook” kontu. Ar sabiedrības balsojuma palīdzību tiks noskaidroti konkursa uzvarētāji.

Pretendentiem, kuru idejas nav tikušas finālā, organizatori pateicās par dalību un aicina piedalīties nākamajā konkursa kārtā šī gada rudenī.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kopumā grantu programmā “Atspēriens” šī gada pavasara konkursā vērtēšanai tika iesniegti 35 pieteikumi.

Katrs granta pretendents no “Atspēriena” var saņemt līdz 12 000 eiro lielu atbalstu. Pie atbalstāmajām izmaksām tiek pieskaitīta telpu īre, ražošanas iekārtu iegāde un citas ar uzņēmējdarbības attīstību saistītas izmaksas, kā arī pirmo reizi programmas īstenošanas vēsturē – arī apgrozāmie līdzekļi.

Kopš 2009.gada “Atspērienam” pieteikušies vairāk kā 1700 dalībnieki, no kuriem 153 saņēmuši atbalstu. To vidū ir tādi uzņēmumi kā dekoratīvo gaismas burtu ražotāji SIA “Piku”, bērnu apģērbu ražotājs SIA “HEBE”, Latvijā izstrādātas audio sistēmas ražotāji SIA “Certes Technologies”, robotikas konstruktora “SumoBoy” radītāji SIA “RobotNest” un citi.

“Atspēriens” programmas mērķis ir veicināt mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Rīgā, kā arī sekmēt jaunas uzņēmējdarbības un uzņēmēju produktu popularitāti. Programmas laikā piešķirtais atbalsts palīdz uzņēmējam izveidot infrastruktūru veiksmīgas komercdarbības uzsākšanai.