Publicitātes foto

Gribi kļūt par pilotu? Rīgas Mākslas telpa sāk nodarbību ciklu bērniem 1

No šī gada 17. februāra izstāžu zāle “Rīgas mākslas telpa” uzsāk Bērnu izglītojošo programmu “Piloti”, kuru nodarbību saturs tiks pielāgots katrai no izstādēm, kas līdz septembrim tiks eksponētas izstāžu zālē “Rīgas mākslas telpa”, šodien informēja kuratore Luīze Lismane.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Lasīt citas ziņas

Līdz pat 18. martam izstāžu zālē “Rīgas mākslas telpa” apskatāma starpdisciplināra izstāde “CILME / audums kā koncepcija un materiāls Latvijas identitātē”, tās ietvaros notiks izglītojošas nodarbības “Pamodini tautumeitu”, kas paredzētas pirmskolas un sākumskolas vecuma bērniem.

Nodarbības notiks sestdienās – 17. februārī, 10. un 17. martā. Plkst. 11 gaidīti bērni vecuma grupā no 5 līdz 7 gadiem, savukārt plkst. 14 – bērni no 7 līdz 9 gadiem. Katrā no nodarbībām paredzēta iepazīšanās ar izstādi “CILME / audums kā koncepcija un materiāls Latvijas identitātē”, sarunas ar bērniem par mākslu un māksliniekiem, kā arī īpašas dāvanas sagatavošana Latvijas Simtgades svinībām.

CITI ŠOBRĪD LASA

Nodarbībās vietu skaits ir ierobežots, tāpēc rīkotāji lūdz pieteikt dalībniekus pa tālruni +37167026726 vai sūtot informāciju elektroniski ar bērna vārdu, vēlamo pasākuma datumu un laiku uz e-pastu [email protected]. Katra nodarbība ilgs līdz divām stundām, dalības maksa ir 7 eiro, kur iekļauti visi nodarbībai nepieciešamie materiāli un darba apģērbs.

Jau ziņots, ka izstāde “CILME / audums kā koncepcija un materiāls Latvijas identitātē” ataino latvietības koda meklējumus dažādu paaudžu mākslinieku darbos, atspoguļojot gadsimtos seno kultūru mijiedarbību sekas, aktuālo ģeopolitisko situāciju ietekmi un citus šodienas kultūras telpu veidojošos aspektus, kas liek apstāties un aizdomāties, kas mēs esam. Ekspozīcijā līdzās jau zināmiem un jaunradītiem mākslas objektiem var iepazīties ar interesantākajiem interneta aptaujas “Kāds ir latvietis?” rezultātiem, kuros atspoguļojas latvieša pašnovērtējums, atklājot gan stereotipizētu, gan nesaudzīgi tiešu skatījumu.