foto – publicitātes

Gundegas Rancānes personālizstāde Sv.Pētera baznīcā 0

No 2. jūlija Rīgas Svētā Pētera baznīcā būs skatāma mākslinieces Gundegas Rancānes gleznu izstāde “Dienasgaisma”.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 84
Lasīt citas ziņas

Sākotnēji māksliniece strādājot ar akvareli, toties jaunākie darbi risināti  eļļas glezniecībā. Pateicoties eļļas tehnikai Gundega Rancāne spēj atklāt krāsas spēku, otas raksta un  faktūru īpašo pievilcību. Māksliniece beigusi Rēzeknes lietišķās mākslas vidusskolu un Latvijas Mākslas akadēmijas glezniecības nodaļu pie Alekseja Naumova, Kaspara Zariņa, turpinot studijas maģistrantūrā.

Pirmā Rancānes personālizstāde notiek Rēzeknes Kultūrvēstures muzejā. Tai seko izstādes Rīgā, Rēzeknē, Daugavpilī, Krāslavā, Preiļos, Helsinkos, Briselē, Varšavā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Mākslinieces darbi atrodas valsts un sabiedriskās iestādēs Latvijā, Daugavpils muzejā, Rēzeknes muzejā  un privātkolekcijās Latvijā, ASV, Austrālijā, Vācijā, Zviedrijā, Francijā, Beļģijā, Polijā, Kanādā, Somijā, Izraēlā. Gundega Rancāne uzsver, ka nozīmīga loma viņas  darbos ir Latvijas ainavai. Daba māksliniecei sniedz plašu  toņu albumu, veidot neskaitāmas krāsu kombinācijas. Viņai ir svarīgi sasaistīt acīm redzamo ar intuitīvi, veidojot īpašu  vizuālās komunikācijas veidu starp mākslinieku un skatītāju.

Māksliniece ilustrējusi  Broņislavas Martuževas dzejoļu krājumus ”Gaismas lāse”, “Nopūtas”, „Kā putni dzied”, „Trejdeviņas jāņuzāles” un grāmatu „Laba oma”, Andra Vējāna dzejoļu krājumu „Rozes Silajāņu vāzē”.

Izstāde Rīgas Svētā Pētera baznīcā skatāma līdz 21. jūlijam

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.