“Latvijas valsts mežu” stendā novērtēja dabiskā koka klātbūtni – visi glaudīja guļbaļķus, taustīja koku, bārstīja koku sēklas. Izstādē, kur komercializēts katrs kvadrātmetrs un ejās bērnu deguni stumdījās aiz pieaugušo dibeniem, pēkšņi ir brīva telpa, kur neskrien virsū, kur var nesteidzīgi padarboties paši. Viņi varēja likt klučus, izmēģināt skrejriteni un spēlēt bērnu novusu.
“Latvijas valsts mežu” stendā novērtēja dabiskā koka klātbūtni – visi glaudīja guļbaļķus, taustīja koku, bārstīja koku sēklas. Izstādē, kur komercializēts katrs kvadrātmetrs un ejās bērnu deguni stumdījās aiz pieaugušo dibeniem, pēkšņi ir brīva telpa, kur neskrien virsū, kur var nesteidzīgi padarboties paši. Viņi varēja likt klučus, izmēģināt skrejriteni un spēlēt bērnu novusu.
Foto – Ivars Bušmanis

Kā vērtējat izstādes “Zaļā nedēļa” rīkotāju veikumu un savu piedalīšanos šajā izstādē? 1

Dace Vītoliņa, SIA “Skrīveru saldumi” filiāles vadītāja: “Mūsu uzņēmums “Zaļajā nedēļā” Berlīnē piedalījās pirmo reizi. Savu dalību izstādē motivējām ar vēlmi uzzināt Vācijas tirgus gala patērētāja viedokli par mūsu produktiem. Latvijas stends izstādē bija ļoti profesionāli organizēts. Tas tika veidots, izceļot Latvijas vērtības: lauku skaistumu, mūsu kokus un, vissvarīgākais, gardos un skaistos produktus. Izstādē rādījām savus šokolādes produktus, galvenokārt mūsu augļus šokolādē. Apmeklētāji augsti novērtēja mūsu šokolādes produktu kvalitāti un izvēlētās garšas, kas ir ļoti pazīstamas vācu klientam. Piedalīšanās izstādē noteikti sevi attaisnoja, jo saņēmām tieši mūsu potenciālā gala patērētāja komentārus. Pateicoties Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrai, vienlaikus ar izstādi tika organizētas tikšanās ar Vācijas klientiem gan Berlīnē, gan Hamburgā. Šīs tikšanās noteikti nākotnē dos pienesumu uzņēmuma izaugsmē. Nākamgad gan Berlīnes izstādi neapmeklēsim, jo šogad saņēmām pietiekami daudz atsauksmju no pircējiem un varam izdarīt secinājumus.”

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 80
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Ilze Sauškina, SIA “Very Berry” mārketinga vadītāja: “”Zaļajā nedeļā” šogad piedalījāmies ceturto reizi. Prezentējām gan “Very Berry” sulas, sīrupus un morsus, gan arī dzērvenes pūdercukurā. Tā kā šī izstāde ir vairāk gadatirgus, tad mūsu mērķis dalībai bija iepazīstināt ar “Very Berry” produktiem Vācijas iedzīvotājus, kas arī veiksmīgi tika darīts. Produkti bija pieejami degustācijā, un interese bija liela. Patlaban nelielu daudzumu produktu eksportējam uz Vāciju, tāpēc mūsu iecere bija padarīt produktus zināmākus. Esam ļoti apmierināti ar izstādes organizatorisko pusi tāpēc, ka Latvijas paviljons izskatījās tiešām ļoti labi. Bija daudz dažādu aktivitāšu, daudz produktu un daudz cilvēku, kas to visu novērtēja. Mūsu produkti bija pieejami gan degustācijā, gan arī tos varēja nopirkt. Atsauksmes bija ļoti pozitīvas. “Zaļajā nedēļā” esam iecerējuši piedalīties arī turpmāk.”

Armands Artihovičs, a/s “Tukuma piens” mārketinga vadītājs: “Jebkura starptautiska izstāde dod atpazīstamību uzņēmumam, tāpēc akciju sabiedrība “Tukuma piens” piedalījās gan Maskavas, gan Parīzes, gan arī tagad Berlīnes pasākumos. Radīt cilvēkos interesi par Latvijas produktiem ir svarīgi, jo šādā veidā var atrast sadarbības partnerus, kuri dažkārt konkrēto ražojumu nogaršo vai nopērk nejauši, bet pēc nogaršošanas lemj veidot ciešākus kontaktus. “Zaļā nedēļa” ir vairāk pozicionēta uz sabiedrību, nevis biznesa sadarbību, kur cilvēki iepazīst daudzpusīgo Eiropas uzņēmumu piedāvājumu, kas dažkārt var kļūt par veiksmes atslēgu arī turpmākajai kompānijas izaugsmei, kas ar saviem produktiem spējusi pārsteigt.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Jānis Vītolbergs, zemnieku saimniecības “Muižgaļi” saimnieks: “Šogad izstādē “Zaļā nedēļa” piedalījāmies pirmo reizi un tā mums bija pirmā izstāde ārpus Latvijas. Mērķis bija parādīt mūsu produktu arī ārpus Latvijas un, iespējams, arī atrast sadarbības partnerus. Par pasākuma organizāciju varu teikt tikai to labāko. Produkti mums bija jānogādā tikai līdz Rīgai. Mēs apmeklētājiem piedāvājām divu veidu sierus: “Vītolberga klasisko BIO sieru” un “Vītolberga sieru ar amoliņu”. Ir grūti pateikt, kurš no sieriem labāk vāciešiem garšoja, jo abus pirka vienlīdz labi. Bet siers ar amoliņu daudziem bija jaunums. Varu teikt, ka vāciešiem, domāju, ne tikai viņiem, labāk patīk mazie siera ritulīši. Jaunus kontaktus ar ārzemniekiem Vācijā neizdevās nodibināt, iespējams, veidosim sadarbību ar citiem izstādes dalībniekiem no Latvijas. Mūsu cerības par izstādi attaisnojās daļēji, jo cerējām pārdot visu aizvesto sieru, tomēr pārdevām aptuveni pusi. Cerības attaisnojās tādā ziņā, ka guvām pārliecību – arī ārpus Latvijas mūsu produktu novērtē, vācieši gribētu to pirkt. Visticamāk, piedalīsimies arī nākamajā izstādē. Pieredze patlaban ir iegūta, ir zināms, kas jāmaina, lai efektīvāk piedalītos šāda veida izstādēs.”

Uzziņa

Starptautiskā pārtikas, lauksaimniecības un dārzkopības izstāde “Zaļā nedēļa” Berlīnē norisinājās no 16. līdz 25. janvārim.

Kopumā starptautiskajā izstādē bija pārstāvēti 68 valstu 1658 uzņēmumi.

Latviju izstādē pārstāvēja 106 uzņēmumi, zemnieku saimniecības un organizācijas, kas iepazīstināja ar aptuveni 600 produktu veidiem.

Valstij dalība izstādē “Zaļā nedēļa” izmaksāja aptuveni 1,3 miljonus eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.